Sve ovo ča ću van ispričat, sve se dogodilo, sve je istina. Jerbo da sve ovo ni istina, ne bi vajalo ništa!
Zapisao je tako Marko Uvodić Splićanin (1877-1947), pasionirani novinar i književnik, po profesiji sudski činovnik koji je na splitskoj čakavštini pisao svoje duhovite pripovijetke temeljene na stvarnim događajima Splita svog vremena. Ovjekovječio je tako mentalitet i humor “maloga čovjeka”, pobasjeg svita. Često je splitski teatar posezao za tom bogatom literarnom građom adaptirajući je za kazališne daske. Trpimir Jurkić, redatelj predstave Ol’ smo za jedan dan izabrao je 11 pripovijetki iz bogate Uvodićeve ostavštine i sklopio ih u kolaž koji se, kako je sam najavio, ne namjerava baviti “recikliranjem Uvodićeva vremena, ali ni onih predstava koje su baština ovog kazališta. Nećemo graditi kulise našoj nostalgiji kao alibijem za vlastito odustajanje. Pokušat ćemo u formi pričanja priča, fragmenatima istrgnutim s crte vremena, kroz krhotine lica i događaja dozvati istinu jednog grada.“ A ta je istina bila gorka. U uličicama Geta, na mjestima na kojima su sad luksuzni apartmani i skupi restorani, živjeli su tada najsiromašniji Splićani u izuzetno teškim, nama danas teško zamislivim uvjetima. Ali u tom jadu, tuzi i nesreći ti su, u osnovi priprosti, grubi i sirovi ljudi, znali naći utjehu u malim životnim radostima, druženju, humoru, vinu i pjesmi.
Predstava je ovo koja će vas istovremeno rastužiti i razgaliti, a u njoj igraju: Arijana Čulina, Nenad Srdelić, Snježana Sinovčić Šiškov, Petra Kovačić Pavlina, Stipe Radoja, Monika Vuco Carev, Trpimir Jurkić uz glazbenu pratnju Domagoja Mijića.
Kritičari su u svojim osvrtima zapisali:
„... splitski teatar dobio je novu, moćnu i poetičnu predstavu, jednog „novog Uvodića“ koja će sigurno puniti gledalište i koja zaslužuje konstantno biti na repertoaru nacionalne kazaline kuće ispod Marjana“
“... jedan mali projekt izrastao je u veliku predstavu a Ol’ smo za jedan dan neće trajati jednu večer nego puno dulje“
„Glumci su, u vječnoj razapetosti između slatkog i gorkog u životu 'malog čovika', igrali sve uloge nadahnuto i s pravom mjerom karakternih i emotivnih preobražaja.“