U Molièreovoj školi koja ne zastarijevaŠkola za žene mudar je kazališni komad. Ishodišna je točka Molièreove mudrosti već u tome što je Školu za žene pisao na temelju vlastitih životnih iskustava. Glavni junak Arnolphe, koji je zapravo Molièreov alter ego, postaje žrtvom fascinacije mladom ženom, kao što se dogodilo i samom autoru, ali, na kraju priče, doživljava poraz. Drugi, za nas mnogo važniji aspekt Molièreove mudrosti, u tome je što teme i problemi koje taj komad načinje nikako ne zastarijevaju.Zato smo, u razgovoru s glumcima, već na početku proba, pronalazili brojne sličnosti sa suvremenim životom, našom današnjicom. Naravno, naš je glavni cilj da se publika u predstavi prepozna, da vidi svoje mane i svoje vrline. Zato smo, radeći na Školi za žene odlučili obogatiti glumačku podjelu dvjema ženskim ulogama. Riječ je o Chrysaldu i Bilježniku. Ti likovi u sebi imaju iznimno puno racionalnoga i kritičkoga dok promatraju stvarnost, a ženskost će im svakako dati dodatnu dimenziju… Premda radnju Škole za žene približavamo našem vremenu, ne želimo raditi ni potpunu adaptaciju, a još manje napadnu aktualizaciju. Vizualna stilizacija referira se na dvadesete godine dvadesetog stoljeća, ali to nije presudno. Bili u renesansi, u ludim dvadesetim, ili u današnjici - neki ljudski postupci i osjećaji ostaju začuđujuće isti.Andrzej Sadowski, redatelj
Andrzej Sadowski (1958) poljski je redatelj, dramatičar, skladatelj , scenograf i glumac koji je diplomirao na Kazališnoj akademiji u Krakovu 1982. U svom dosadašnjem stvaralaštvu potpisao je više od 150 kazališnih predstava radeći diljem svijeta.
Od početka osamdesetih, puna dva desetljeća zajedno s Katarzynom Deszcz utemeljuje i vodi legendarni alternativni Teatar Mandala, u kojemu je režirao više od 35 naslova te realizirao više desetaka umjetničkih projekata izvođenih na brojnim kazališnim festivalima u 35 država. Stalnu suradnju s nekolicinom europskih teatarskih centara započeo je 1986. godine, vodeći radionice bazirane na eksperimentalnim metodama i glumačkim tehnikama stvorenim i usavršavanim u Mandali. Ranih devedesetih postaje predavač na umjetničkim akademijama Colledge of Arts (Dartington, UK); Academia de Musica & des Artes Especatacolo (Porto, Portugal), gdje također realizira autorske projekte i vodi seminare iz umjetnosti glume i korištenja multimedije u kazališnim predstavama. Od 1997. do 1999. bio je član Kazališne akademije pri Vijeću Europe (L'Academie Europeenne des Arts du Geste du Conceil d'Europe). Osim u poljskim kazalištima, režira u Hrvatskoj, Japanu, Njemačkoj, Engleskoj, Irskoj, Škotskoj, SAD-u, Turskoj, Ukrajini, Norveškoj, Portugalu, Kanadi, Rusiji i Monogoliji. Godine 2003. Sadowski je u Krakovu pokrenuo novi umjetnički ansambl a&a&a (art, action and atraction), koji u užem smislu pripada području suvremenog plesnog teatra.U poljskome Ministarstvu kulture Andrzej Sadowski radi kao ekspert za klasični repertoar pri Komisiji za klasiku. Dobitnik je brojnih nagrada na festivalima u Poljskoj i inozemstvu, a njegova najnagrađivanija predstava je Sandučić bez dna prema proznom tekstu Wieslawa Dimnog u izvedbi Teatra Adama Mickiewicza u Czestochowi.