Program:
1. J. S. Bach: 3. brandenburški koncert u G - duru, BWV 1048
Allegro – Adagio – Allegro
2. A. Vivaldi: Koncert za gitaru, gudače i continuo u D-Duru
Allegro giusto – Largo – Allegro (solist: Natan Zlodre, gitara)
3. G. Mahler: Adagietto iz 5. Simfonije u cis-molu
Pauza
4. G. Bizet: 1. simfonija u C-Duru
Allegro vivo-Adagio-Allegro vivace-Trio-Allegro vivace
Hari Zlodre rođen je u Splitu 1967, gdje je završio srednju glazbenu školu na odsjeku za glasovir, a prve poduke iz dirigiranja uzima kod prof. Lea Anića. Studij dirigiranja završio je 1993. godine u klasi prof. Igora Gjadrova na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Za rad i uspjehe tijekom studija iste je godine dobio Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu. U HNK Split djeluje od 1992. u početku kao zborovoda i asistent dirigenta, da bi u sezoni 1993/94. i premijerno ravnao izvedbama Teute, Rigoletta, Đavola u selu, te operom Traviata u produkciji HNK Split diplomirao dirigiranje. U narednim sezonama Zlodre dirigira brojnim koncertima i opernim naslovima, a uz dirigentske obveze vodi Zbor HNK Split te predaje "studij opernih uloga" na splitskom područnom odjeljenju Muzičke akademije iz Zagreba. Od 2000-06. Hari Zlodre ravnatelj je Opere HNK Split, a od 2003. do 2006. godine i Ravantelj glazbenog programa Splitskog ljeta.
To i kasnije razdoblje karakterizirano je ujedno i novim dirigentskim uspjesima među koje svakako treba uvrstiti ravnanje musicalima My Fair Lady, Joseph and the Amazing Tehnicolor Dreamcoat, operetama Mala Floramye, Splitski akvarel, klasičnim opernim naslovima poput Norme, Aide, Tosce, Luise Miller, Werthera, Travitate... kao i brojnim komornim i simfonijskim koncertnim naslovima. Godine 2006. ravnao je premijerom Labuđeg jezera Čajkovskog, a slijedeće godine i Hačaturijanova baleta Cipollino, tako da se Pulcinellom, Bajaderom, Giselle, Labuđim jezerom, Trnoružicom, Grkom Zorbom i mnogim drugima nastavlja Zlodrina briga da ni baletni naslovi u njegovoj dirigentskoj karijeri ne budu zapostavljeni. Uz to, Zlodre je uspješan i u pedagoškom području, brinući kao docent Odjela za glazbenu umjetnost na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu i o novim glazbenim naraštajima. U više od dvadeset godina javnog i profesionalnog djelovanja Zlodre je nastupio u gotovo devet stotina opernih, baletnih i koncertnih izvedaba. Nakon što je za dirigiranje Teodorakisovim Grkom Zorbom osvojio glazbenu Juditu 57. splitskog ljeta, Zlodre je Minkusovim Don Quijoteom upisao još jedan premijerni baletni naslov u svoj dirigentski opus, a u Baletu Verdi, realiziranom na 59. Splitskom ljetu, koreografu Dinku Bogdaniću pridružio se ne samo kao dirigent nego i sudjelujući u glazbenom koncipiranju projekta. Nakon toga, svoje suradnje na baletnim projektima Zlodre nastavlja i premijernim ravnanjem Orašara P. I. Čajkovskoga (2013), potom Ravelova Bolera i Bizetove Carmen (2014) te Đavla u selu Frana Lhotke (2015), Vragolaste djevojke Hérolda i Hertela (2016), Bournonvilleova baleta La Sylphide (2017) te Adamova Gusara (2018).
Među posljednjim zapaženim Zlodrinim operetnim i opernim premijerama svakako su i Tijardovićeva Mala Floramye s kraja 2016, te Verdijev Trubadur s kraja 2018. – obje realizirane u HNK Split; kao i ravnanje Tijardovićevom Kraljicom lopte – ostvarenom u koprodukciji UMAS-a i HNK Split, pa stoga ne čudi da je Zlodre 2018. za svoj dirigentski i umjetnički doprinos i angažman u HNK Split 2018. godine dobio i biennalnu Nagradu “Ivo Tijardović“.
Natan Zlodre (1996.) je počeo svirati gitaru 2007. godine u klasi prof. Zorana Melvana na OGŠ "Jakova Gotovca" u Sinju. Završio je 3 razreda srednje škole na glazbenoj školi "Pavla Markovca" u Zagrebu, u klasi prof. Xhevdeta Sahatxhije, a od 2014. godine svoje obrazovanje je nastavio s prof. Goranom Listešom na glazbenoj skoli "Pavla Markovca" u Zagrebu gdje je maturirao s odlicnim uspjehom 2015.g.
Studirao je na Umjetnickoj akademiji u Splitu u klasi prof. Gorana Listeša, te je počeo surađivati s prof.Lukaszom Kuropaczewskim (Poljska) kod kojeg jei završio Baccalaureate studij na Akademia Muzyczna im. Ignacego Jana Paderewskiego u Poznanu.
Sudjelovao je i nagrađivan je na više državnih i međunarodnih natjecanja od kojih je zadnje 1. nagrada na „18. Grand Prize Virtuoso Paris International Music Competition“ u Francuskoj (2019.) održano u Philharmonie de Paris.
Dobitnik je nagrade Matice Hratske , „Young Guitarist Price“ od Lions Internacional Club , Posebne Rektorove Nagrade Sveučilišta u Splitu za umjetnicka ostvarenja.
Natan Zlodre je drugi gitarist kojemu je pripala čast izvesti neobjavljeni „Paganini Concerto“ koncert za gitaru i orkestar skladatelja Stephana Gossa (London) , po uzoru na Paganinijevu sonatu za violinu i gitaru.
Godine 2019. postao je umjetnik „Open Strings Berlin“, platforme koja snima audio i video materijale (Njemačka).Nastupao je u dvoranama kao što su Arena Zagreb, KD Vatroslav Lisinski, Hrvatski Glazbeni Zavod, Eufrazijeva bazilika, Galerija Prica Samobor, Dvorana braće Bersa u Zadru, Philharmonie de la Musique Paris (Francuska), Oxford ,London (Velika Britanija), Fogar Hall Auditorium (Italija), Kolin Theatre (Češka), Viteška dvorana Maribor (Slovenija), Kromberk Castle (Slovenija), Buckurest Music School (Rumunjska), Ronda Guitar House Hall (Španjolska).
Kao aktivni sudionik pohađao je masterclassove kod vodećih svjetskih gitarista i pedagoga kao što su: Pavel Steidl, Manuel Barrueco, Zoran Dukic, Lukasz Kuropaczewski, Paolo Pegoraro, Judicael Perroy, Marco Tamayo, Thomas Muller-Pering, Goran Krivokapic, Costas Cotsiolis, Gabriel Bianco, Anton Baranov, Petrit Ceku.