Kada je predstavljena moja prva prozna knjiga Fališ mi, zima proljeće u Profilovoj knjižari , kazališni prijatelji su primijetili :- Pa to ti je za teatar . Hoćeš li adaptirati ?- Ne pada mi ni na kraj pameti . Dosta mi je teatra , zauvijek mi je dosta teatra, odgovorila sam.
Nakon Fališ mi, autobiografske proze Mani Gotovac došao je i drugi njen dio, Pričaj mi o Gorkom.
I koliko god se Mani prvotno opirala adaptaciji za kazalište, od toga se nije dalo pobjeći. Pa se sad ne zna prima li naša “samoogoljena teatrologinja“ ili “luda čovječica“ više hvalospjeva za prozu ili za teatar. Riječ je, kao što npr. ističe Bojana Radović, o duboko intimnoj priči, strastvenoj, životnoj, ali ne i priči s ključem. “Tko je Gorki? Predstava to ne otkriva, baš kao ni knjige. Je li to uopće važno kazališnoj ili književnoj publici? Naravno da nije. On je Netko najvažniji u životu jedne žene. Dovoljno! A to što je bio dio Hrvatskog proljeća, to što ga je ona posjećivala u Lepoglavi samo je dio naše nesretne povijesti. I zato, dok Mani Gotovac šuti, Gorkog treba gledati (i štovati) kao simbol jedne ljubavne priče. Ne bi bilo nimalo fer tražiti od njega da bude i simbol jednog vremena, koliko god ono značajno bilo...“
Redatelji Mani Gotovac, Lela Margitić, Robert Plemić, Hana Hegedušić
Autorica teksta Mani Gotovac
Autorica adaptacije Mani Gotovac
Skladatelji Erik Satie, Consuelo Valasquez
Kostimografkinja Dubravka Škvrce
Asistentica redatelja Morana Krpan
Oblikovatelj svjetla Slaven Edvin Bot
Mlada Manki Hana Hegedušić
Stara Manki Lela Margitić
Gorki Robert Plemić