U ulozi djevojčice Klare u predstojećim izvedbama izmjenjivat će se solistice splitskog Baleta Eva Karpilovska i Minori Nakayama, kao Vila šećera nastupat će, Eva Karpilovska i Tiri Berge, princ iz Klarinih snova bit će Aubin Le Marchand, Aaron Kok i Patrick Blomberg, a Snježna kraljica bit će Matea Milas i Arisa Hirono, dok će se u naslovnoj ulozi Orašara, božićnog Klarinog poklona koji u njenim snovima oživi, izmjenjivati Yuto Mutai, Shinichiro Ebe i Oji Fujino.
Koreografija Orašara Waczlawa Orlykowskog prvi je put postavljena u HNK Zagreb 1970, postavši do dana današnjeg svojevrsni klasik hrvatskih baletnih pozornica. Predstava je to u koju su zaljubljeni gledatelji svih uzrasta. Kako je rekao sam koreograf Orlykowski „odrasli prepoznaju u njemu čar romantike, a djeca uživaju u bajci kojoj je junakinja i sama dijete koje živi, igra se i sanjari među drugom djecom“. Veliki je Čajkovski jedan od rijetkih skladatelja koji je svoju glazbu skladao u uskoj suradnji s koreografima, stvorivši djela koja su, ne samo s glazbenog i scenskog stajališta savršena, nego svojom ritmičnošću i tematskom raznolikošću udovoljavaju i specijalnim zahtjevima baletne pozornice, potičući na ples. Popularnost i slojevitost priča koje je odabrao za teme svojih djela, jednako privlačnih i za djecu i za odrasle, kao i koreografski elementi koji nisu pretjerano zahtjevni, a daju plesačima mogućnost da njihovo umijeće u potpunosti dođe do izražaja, onaj su faktor X zbog kojega Orašar, Trnoružica i Labuđe jezero vjerojatno još dugo neće biti svrgnuti s trona najvažnijih baletnih djela.
Nakon 17. prosinva Orašar je na programu 18., 20., 21., 22. prosinca. Zbog velikog interesa publike predviđene su i izvedbe u siječnju i to 10., 11. i 12. siječnja.