Koncert otvaraju dvije barokne skladbe: Treći brandenburški koncert u G - duru, BWV 1048 Johanna Sebastiana Bacha i Koncert za gitaru, gudače i continuo u D-Duru Antonija Vivaldija da bi prvi dio bio zaključen stavkom Adagietto iz Pete simfonije u cis-molu Gustava Mahlera, velika ljubavna pjesma skladateljevoj supruzi Almi Mahler. Djela su to nastala u vremenskom razmaku od preko 150 godina i u stilskom rasponu od baroka do kasnog romantizma koje ujedinjava izražena ekspresija i veliki zahtjevi koja stavljaju pred gudače. U prvom su planu čitave ove koncertne večeri, po riječima maestra Harija Zlodre, upravo gudači opernog orkestra. Puhači se pojavljuju tek u drugom dijelu, u Bizetovoj simfoniji koja je i sama primarno gudačka uz predivna sola puhača u pojedinim stavcima. Prva simfonija u C-Duru Georgesa Bizeta nastala je kad je skladatelju bilo tek 17 godina. Nastala kao studentski zadatak, simfonija nikad za skladateljeva života nije bilo izvedena a otkrivena je i kao istinsko mladenačko remek-djelo prepoznata tek 1933. Zadivljujuća je, ističe maestro Zlodre, sposobnost mladog skladatelja da u pravilnoj klasičnoj formi izrazi svu svoju mladenačku energiju, zadivljenost skladanjem, originalnost melodijskih linija i gotovo nevjerojatne harmonijske progresije koje su za 1855. godinu, kad je djelo nastalo, bile veliki, skoro šokantni, novitet. U Prvoj Bizetovoj simfoniji može se otkriti temelj sve one prekrasne harmonije i progresivnosti koje nalazimo u kasnijim opernim remek-djelima romantičarskog skladatelja, Carmen i Arležanki.
Dirigent Hari Zlodre (1967) nakon srednjeg glazbenog obrazovanja na odsjeku za glasovir u Splitu studij dirigiranja završio je 1993. godine u klasi prof. Igora Gjadrova na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. U HNK Split djeluje od 1992. u početku kao zborovoda i asistent dirigenta, da bi u sezoni 1993/94 debitirao kao dirigent u baletnim i opernim premijernim izvedbama. U više od dvadeset godina javnog i profesionalnog djelovanja Zlodre je nastupio u gotovo devet stotina opernih, baletnih i koncertnih izvedaba.
Gitarist Natan Zlodre (1996), čiji je ovo debitatntski nastup s Orkestrom HNK Split, počeo je svirati gitaru 2007. Studirao je na Umjetničkoj akademiji u Splitu u klasi prof. Gorana Listeša, te je počeo surađivati s prof.Lukaszom Kuropaczewskim kod kojeg je završio Baccalaureate studij na Akademia Muzyczna Ignacego Jana Paderewskiego u Poznanu. Sudjelovao je i nagrađivan je na više državnih i međunarodnih natjecanja. Godine 2019. postao je umjetnik Open Strings Berlin, platforme koja snima audio i video materijale. Nastupao je u dvoranama kao što su Arena Zagreb, KD Vatroslav Lisinski, Hrvatski Glazbeni Zavod, Eufrazijeva bazilika, Galerija Prica Samobor, Dvorana braće Bersa u Zadru, Philharmonie de la Musique Paris , Oxford , London, Fogar Hall Auditorium, Kolin Theatre, Viteška dvorana Maribor, Kromberk Castle, Buckurest Music School, Ronda Guitar House Hall. Kao aktivni sudionik pohađao je masterclassove kod vodećih svjetskih gitarista i pedagoga.