Zbor Hrvatskog narodnog kazališta Split i splitski mandolinski orkestar Sanctus Domnio pod ravnanjem maestra Domenika Briškog u subotu i ponedjeljak 21. i 23. prosinca izvest će božićni koncert najljepših hrvatskih božićnih popijevki nazvan Narodi nam se. Kao solisti nastupit će orguljašica Ursa Vukman, te pjevači Stefan Kokoškov, Lea Ančić, Bjanka Ivas, Maja Spaija Tomas, Branka Pleština i Antonija Teskera.
Zbor Hrvatskog narodnog kazališta Split i splitski mandolinski orkestar Sanctus Domnio pod ravnanjem maestra Domenika Briškog u subotu i ponedjeljak 21. i 23. prosinca izvest će božićni koncert najljepših hrvatskih božićnih popijevki nazvan Narodi nam se. Kao solisti nastupit će orguljašica Ursa Vukman, te pjevači Stefan Kokoškov, Lea Ančić, Bjanka Ivas, Maja Spaija Tomas, Branka Pleština i Antonija Teskera.
Maestro Briški napravio je odabir iz prebogate niske bisera hrvatskih božićnih pjesama, trudeći se da u programu bude zastupljena cijela Hrvatska, pa je tako program koncerta sastavljen od tradicionalnih napjeva iz Dalmacije, Međimurja, Istre, Podravine, Bačke... a tu su i Cantique de Jean Racine Gabriela Fauréa, Kyrie varaždinskog skladatelja, dirigenta i katedralnog orguljaša Anđelka Igreca, te Meditacija, skladba za mandolinski orkestar skladatelja Tomislava Kalebića, člana Sanctus Domnia.
Zbor HNK Split nekoliko puta u povijesti splitskog kazališta činio je jezgru iz koje se razvila splitska Opera. U tijeku iznimno dinamičnih glazbenih zbivanja u splitskom HNK, Zbor je izrastao u osnovnog pokretača značajnih uspjeha i priznanja koja je ansambl splitske Opere stekao do naših dana. Ovaj je ansambl, naime, najmanje sklon oscilacijama, iznimno je fleksibilan za svaku vrstu glazbenih zadataka, a na opernoj sceni pokazuje zadivljujuću darovitost u uprizorenju najsloženijih dramskih zapleta. Riječ je o ansamblu velike reputacije, omiljenom od publike, a od kritike opetovano proglašavanim najboljim opernim zborom u zemlji.
Mandolinski orkestar Sanctus Domnio osnovan je 1990. pod vodstvom glazbenog pedagoga Marina Katunarića, a 1991. i Gradsko mandolinsko društvo Sanctus Domnio Split koje od tada djeluje pod vodstvom dirigenta Vladimira Lukasa, tretirajući mandolinu kao klasično glazbalo, u njenoj najboljoj evropskoj tradiciji, daleko iznad nepotpune opće percepcije ovog glazbala u hrvatskoj glazbenoj javnosti. Kroz sastave Društva, orkestar starijih članova Sanctus Domnio, orkestar mlađih članova Anđeli svirači, te kvartet Da capo, prošlo je više od stotinu mladih glazbenika, izvevši djela na desetke skladatelja, od baroknih do suvremenih, hrvatskih i stranih. Među njima je i više praizvedbi djela posvećenih upravo ovim sastavima. Oko društva i orkestra Sanctus Domnio formirao se "splitski mandolinski krug", prije svega dalmatinskih i splitskih skladatelja, koji su se odlučili skladati za ovaj instrument potaknuti postojanjem izvođača koji je spreman izvoditi njihove, kako tehnički tako i umjetnički, zahtjevnije skladbe.
Domeniko Briški, zborovođa je i dirigent Opere splitskog HNK od 2009. Studij dirigiranja diplomirao je 2008. na Sveučilištu za glazbu i scensku umjetnost u Beču u klasi mo. Uroša Lajovica. Koncertima u sklopu Festivala hrvatske glazbe u Beču dirigira 2006. i 2007. godine, a 2009. u Beču ravna i koncertom hrvatske glazbe kroz tri stoljeća - od Jarnovića do Papandopula. Od prosinca 2009. dirigira novogodišnjim, božićnim i uskršnjim koncertima u Splitskom HNK i u Konkatedrali sv. Petra, a u lipnju 2012. i svečanim koncertom povodom 25 godina posvete Konkatedrale sv. Petra u Splitu. U opereti Spli'ski akvarel dirigentski debitira 2011, a u opereti Šišmiš 2012. Sudionik je 5. međunarodnog natjecanja mladih dirigenata Lovro von Matačić održanog 2011. Ravnao je Hrvatskim komornim orkestrom, studentskim orkestrom iz Pečuha, Wroclawskom filharmonijom, Bečkim komornim orkestrom, Simfonijskim orkestrom i zborom Splitskog HNK... Kao dirigent nastupa u Mađarskoj, Austriji, Poljskoj i Hrvatskoj, često u suradnji s kolegama solistima s Bečkog sveučilišta.
Koncerti 21. i 23. prosinca u splitskom HNK započinju u 20 sati.