O nagradama Marul odlučivao je žiri u sastavu: dramatičar Tomislav Zajec, redateljica Nenni Delmestre, oblikovatelj svjetla Deni Šesnić, kostimografkinja Irena Sušac i dramatičarka Ivana Vuković. Po njihovom je sudu najbolja predstava 32. Marulićevih dana monodrama Mala čuda Sanje Milardović, najbolji suvremeni dramski tekst je 64 Tene Štivičić, Marula za najbolju režiju dobija Ivica Buljan za režiju drame U agoniji, nagradu za dramaturgiju drame U agoniji Vid Adam Hribar, nagrade za glumačka ostvarenja dobile su Nina Violić za ulogu Laure Lenbach u U agonijii te Katarina Romac za ulogu Paščoke u predstavi Usidrene, a nagradu za umjetničko ostvarenje (scenografiju, kostimografiju, dizajn svjetla, originalnu glazbu itd.) Ivan Marušić Klif. Nagrada žirija čitatelja Slobodne Dalmacije za glumačko ostvarenje pripala je Dei Presečki za naslovnu ulogu u predstavi Matiaš, Grabancijaš, Dijak, a od strane publike najbolje ocjenjena predstava je drama 64 Tene Štivičić.
Slijedi popis nagrada s obrazloženjima.
NAGRADA MARUL ZA SUVREMENI DRAMSKI TEKST FESTIVALSKE PREDSTAVE- Tena Štivičić, 64, produkcija Atelje 212, Beograd
Svojim vještim dramskim rukopisom, Tena Štivičić u drami 64 suvremenoj hrvatskoj dramskoj literaturi donosi ženski lik koji unutar prepoznatljivih narativnih okvira uspostavlja prostor vlastite neovisnosti i bori se za njega u svakom aspektu teksta.
U žanru anti-romantične komedije inteligentnog humora, autorica uspijeva izbjeći počesto nevidljive zamke mizoginije suvremenog društva te pritom ispisuje pažljivo strukturiran tekst visoke izvedbenosti.
NAGRADA ZA DRAMATURGIJU - Vid Adam Hribar, U agoniji, produkcija Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
Filigranski preciznim čitanjem drame u Agoniji, Vid Adam Hribar učinio je poznati narativ Krležine drame napetim i potresnim tekstom visokog intenziteta. Svojom adaptacijom, Hribar je ponudio izvedbeni materijal u formi trilera u kojem svaka rečenica svojim pročišćenim sadržajem dobiva novo i suvremeno značenje čime istovremeno nudi uzbudljiv materijal izvođačima.
NAGRADA MARUL ZA PREDSTAVU U CJELINI - Autorski projekt Sanje Milardović Mala čuda, koprodukcija Teatar Exit, Zagreb i Umjetnička organizacija Teatrum
U koprodukciji Teatra Exit i umjetničke organizacije TeatruM, autorica i redateljica Sanja Milardović u suradnji sa svojim autorskim timom, u svim je segmentima pokazala čistoću izvedbenih postupaka, iznijevši priču o intimnim previranjima protagonistice na originalan i maštovit način.
Suptilna kritika, kako pozicije žene u stvarnom svijetu tako i tretman fikcionalnog ženskog lika u prostoru autorske izvedbe, u ovoj je predstavi kontinuiran i organski obitava na obje narativne linije, istovremeno ih ispreplićući. Tretmanom umjetnosti kao prostorom osobnog izliječenja, Sanja Milardović otvara pitanje prava na žalovanje i nošenje s gubitkom bliske osobe. Ova predstava potvrđuje važnost davanja vidljivosti nezavisnim kazališnim produkcijama zbog raznovrsnosti i suvremenosti festivalskih programa.
MARUL ZA REŽIJU - Ivica Buljan, U agoniji, produkcija Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
Čistim i preciznim redateljskim rukopisom, Ivica Buljan otvorio je široki prostor igre kvartetu izrazito raspoloženih protagonista pruživši im slobodu da unutar pregnantne atmosfere krležijanskog svijeta svi redom dosegnu vrhunac glumačke interpretacije. Svojim vođenjem izvedbe, Buljan je imanentnu agresivnost likova doveo do prostora psihološkog trilera u kojem su likovi dobili nove performativne vrijednosti.
NAGRADA ZA GLUMAČKO OSTVARENJE - Nina Violić, U agoniji, produkcija Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
Svojom interpretacijom Laure Lenbach, glumica Nina Violić hrabro je i beskompromisno otvorila put u novo čitanje jednog od stožernih likova hrvatske drame. Njena Laura ne pristaje na poziciju žrtve i na to da je se promatra kao posljedicu životnih okolnosti i ponašanja muških protagonista, čime čitava drama postaje pričom u kojoj je ona aktivna sudionica. Nina Violić igra Lauru vrlo kontrolirano, a istovremeno performativno uzbudljivo.
NAGRADA ZA GLUMAČKO OSTVARENJE - Katarina Romac, Usidrene, koprodukcija GDK Gavella, HNK Split, Zagreb i HNK Zadar
U okrutnom svijetu Usidrenih Elvisa Bošnjaka, lik Paščoke koju nitko ne želi zvati njenim pravim imenom Dobra, u interpretaciji Katarine Romac, svojim unutarnjim integritetom sazdanim na čistoj iskrenosti i prostodušnosti nudi kontinuiranu protutežu suzdržanosti i agresivnosti izoliranog dalmatinskog mjesta. Krenuvši iz te pozicije, Katarina Romac svojom izvedbom učinila je Dobrinu funkciju lude autentičnom i živom.
NAGRADA ZA UMJETNIČKO OSTVARENJE (scenografiju, kostimografiju, dizajn svjetla, originalnu glazbu itd.) - Ivan Marušić Klif, Ja sam ona koja nisam, produkcija Zagrebačko kazalište mladih
Video-projekcije Ivana Marušića Klifa likovno prodiru u strukturu predstave stvarajući komentar stanja likova od šaljivog dodatka glumačkog igri do kaleidoskopskog kolaža kao vizualne pozadine. Ne namećući se samostalno, već svojom pojavom dovodi dijelove igre u vrh scenske tenzije, posebno ističući trenutke brutalnosti prizora.
NAGRADA ŽIRIJ ČITATELJA SLOBODNE DALMACIJE ZA GLUMAČKO OSTVARENJE – Dea Presečki, Matiaš, Grabancijaš, Dijak, produkcija HNK u Varaždinu
Peteročlani žiri dnevnog lista Slobodna Dalmacija u sastavu: Goran Mikačić, Lara Aljinović, Goranka Tomčić, Lada Štefek i Ivan Nikolić je nakon ogledanih predstava , za najboljeg glumca ovogodišnjih Marulićevih dana proglasila mladu glumicu Deu Presečki, nositeljicu glavne uloge Matijaša u komediji Tituša Brezovačkog Matiaš, Grabancijaš, Dijak, u režiji Krešimira Dolenčića. Glumica Dea Presečki je svoju ulogu Matiaša izuzetno uspješno ostvarila prikazujući ga kao čovjeka i čarobnjaka, ali istodobno i kao spletkara i moralista. Njen izvanredni scenski pokret te jasna artikulacija, dodatno kod gledatelja stvaraju upečatljiv dojam poruke koja se ovim scenskim djelom htjela postići o potrebi razotkrivanja ljudskih mana da bi se ukazale vrline.
NAGRADA PUBLIKE ZA NAJBOLJU PREDSTAVU – Tena Štivičić 64, Atelje 212, Beograd
Publika 32. Marulićevih dana ocjenama od 1 do 5 ocjenjivala je viđene predstave. Najveću prosječnu ocjenu 4,87 dobila je drama 64 Tene Štivičić u izvedbi beogradskog kazališta Atelje 212.