U ostalim solističkim ulogama pojavljuju se pjevači koji su nastupali u izvedbama prošlog ljeta pa će tako Bartolo biti Ozren Bilušić, u ulozi Basilija izmjenjivat će se Ivica Čikeš i Mate Akrap, Bertu će tumačiti Antonija Teskera, dok će se u ulozi časnika pojaviti Joško Tranfić.
Dirigent Frane Kuss ravnao je već Orkestrom HNK Split kao gost dirigent na koncertu Filharmonija budućnosti u svibnju prošle godine, a ovo će mu biti debi kao dirigenta jedne operne predstave. Rođen u Splitu 1986. godine, osnovno i srednjoškolsko obrazovanje završio je u Glazbenoj školi Josipa Hatzea. Godine 2009. završava studij Kompozicije s teorijom na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u klasi prof. Marka Ruždjaka, a sljedeće godine diplomira i Teoriju glazbe. Paralelno sa studijem u Zagrebu upisuje studij dirigiranja na bečkom Prayner Konservatoriumu, u klasi prof. Maksimilijana Cenčića. Pohađa majstorske tečajeve kod uglednih pedagoga Edne Golandsky i Ilye Itina na The Golandsky Institute u New Yorku. Među brojnim nastupima tijekom studija posebno se ističe onaj kao gosta dirigenta u Zlatnoj dvorani bečkog Musikvereina na novogodišnjem koncertu Nagano Choral Association 2009. godine. Osnivač je Österreichisches Institut für Musik.
Godine 2015 završava diplomski studij Dirigiranja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Uroša Lajovica. Na svom diplomskom koncertu ravna Zagrebačkom filharmonijom u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog. Od 2017. godine radi kao asistent na Glazbenom odjelu Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu gdje predaje dirigiranje i sviranje partitura. U svome skladateljskom radu do sada piše više od pedeset djela koja se izvode u Hrvatskoj i inozemstvu, a više puta i sam izvodi svoja djela. Pridruženi je član Hrvatskoga društva skladatelja.
Nagrađivana sopranistica Martina Menegoni na opernoj je sceni debitirala naslovnom ulogom Haensela u operi Haensel und Gretel E. Humperdincka u HNK u Zagrebu, nakon čega je u istom kazalištu ostvarila uloge Olge u operi Jevgenij Onjegin P. I. Čajkovskoga, te koncertno pjevala ulogu Roßweiße u koncertnoj izvedbi Die Walküre R. Wagnera, Cherubina u Mozartovu Le Nozze di Figaro i Jenny u Weilovoj Operi za tri groša. Solistica je i baroknog ansambla Lazarus koji se bavi izvođenjem rane glazbe hrvatskih skladatelja.
Tenor Martin Sušnik rodio se u Australiji, no živio je i školovao se u Sloveniji. Još za studija na Glazbenoj akademiji u Ljubljani nagrađivan je za izuzetna umjetnička dostignuća. Nastupao je na brojnim opernim i koncertnim pozornicama, među ostalim u pariškoj Opera Comique, Opera Royal u Versaillesu, HNK u Zagrebu, Rijeci, te u ljubljanskoj Operi. Njegov operni repertoar obuhvaća više od 20 uloga, kao što su Rodolfo (La Boheme), Alfredo (Traviata), Nemorino (Ljubavni napitak), Ernesto (Don Pasquale), Don Ottavio (Don Giovanni), Tamino (Čarobna frula), Lindoro (Talijanka u Alžiru), Grof d'Almaviva (Seviljski brijač), Duca (Rigoletto), Lensky (Evgenij Onjegin), Loge (Rajnino zlato) i mnoge druge.
Bariton Matija Meić poznat je splitskoj opernoj publici s prošlogodišnjeg nastupa u Bizetovoj Carmen. Mladi je to pjevač kojeg mnogi već ističu kao jednog od najzanimljivijih mladih baritona današnjice. Od svog debija 2010. pjevao je mnoge zahtjevne uloge prvo na sceni zagrebačkog HNK, potom na Dubrovačkim ljetnim igrama, na Rossini Festivalu u njemačkom Bad Wildbadu gdje mu je 2015. zbog istaknutih kreacija u samo dvije godine sudjelovanja dodijeljena prestižna International Belcanto Prize. Od sezone 2016/17 u ansamblu je minhenskog Staatstheater am Gärtnerplatz. Tijekom dosadašnje karijere dobio je više uglednih nagrada.
Sve tri izvedbe popularne opere, 15, 17. i 19. veljače u HNK Split započinju u 19:30h.