Dramska predstava Hrvatskog narodnog kazališta Split Djevojčice ne bi trebale igrati nogomet vratila se s mini-turneje u Bosni i Hercegovini, gdje je od 11 – 13. travnja nastupila u kazalištima u Zenici, Tuzli i Sarajevu. Do posljednjeg mjesta ispunjena gledališta, te dugotrajni aplauzi kojima je publika ispratila izvedbe obilježili su prvo inozemno gostovanje splitske Drame nakon troipogodišnje pauze.
Dramska predstava Hrvatskog narodnog kazališta Split Djevojčice ne bi trebale igrati nogomet vratila se s mini-turneje u Bosni i Hercegovini, gdje je od 11 – 13. travnja nastupila u kazalištima u Zenici, Tuzli i Sarajevu. Do posljednjeg mjesta ispunjena gledališta, te dugotrajni aplauzi kojima je publika ispratila izvedbe obilježili su prvo inozemno gostovanje splitske Drame nakon troipogodišnje pauze.
Drama mlade katalonske dramatičarke Marte Buchace Djevojčice ne bi trebale igrati nogomet koja je, u režiji i prijevodu Nenni Delmestre, premijerno postavljena na Scenu 55 splitskog teatra u prosincu prošle godine gostovala je ovom prilikom u tri renomirana bosansko-hercegovačka kazališta, u zeničkom Bosanskom narodnom pozorištu, Narodnom pozorištu u Tuzli i sarajevskom Kamernom teatru 55. Gostovanje je organizirano po načelu reciprociteta, tako da će u splitskom HNK i na Splitskom ljetu u slijedećih šest mjeseci gostovati tri predstave iz ovih kazališta, što će označiti početak intenzivnije međunarodne suradnje splitskog teatra s kazalištima u regiji. Riječ je o predstavama koje su uspješnice bosanskohercegovačkog kazališta, nekim od najreprezentativnijih predstava iz sujedne države. BNP iz Zenice predstavilo bi se Frljićevim i Andrićevim Pismom iz 1920, NP Tuzla s dramom braće Presnjakov Igrajući žrtvu u režiji Saše Broz, a Kamerni teatar 55 iz Sarajeva sa Sidranovim U Zvorniku ja sam ostavio srce svoje u režiji Sulejmana Kupusovića. Predstave su to koje su osvojile niz nagrada i gostovale na festivalima, te predstavljaju kreativni vrh BH kazališta.
Uloge u predstavi Djevojčice ne bi trebale igrati nogomet tumače Snježana Sinovčić Šiškov, Goran Marković i Lara Živolić. Drama mlade katalonske dramatičarke Marte Buchace unutar trilerske dramaturgije iščekivanja istine, koja povezuje tri naizgled potpuno nepoznate i nespojive osobe, postavlja pitanja o tome koliko zaista poznajemo jedni druge, koliko poznajemo naše najbliže, koliko poznajemo sebe.