Komad Kroćenje goropadnice je napisan početkom 1590ih i jedan je od Shakespeareovih najranijih i najkontroverznijih drama. Dvije sestre, goropadnica - Katarina i slatkica Bianca, nalaze se izložene pogledima u nasilnom muškom svijetu ove predstave. Ljubav, oko koje se natječu njihovi prosci, samo je izlika za dobro proračunate novčane transakcije oca Baptiste.
Koliko smo spremni platiti za vlastitu slobodu? Suvremena adaptacija ovoga komada govori o toj slobodi kao o neukroćenim predjelima divljine, ulice, grada. Prostor je to svakodnevnice u kojim se Shakespeare samo pojavljuje kao draga i daleka uspomena koja gledatelja nasmijava, rastužuje i otvara brojna pitanja.
"Taj je tekst – a riječ je o Shakespearovom 'Kroćenju goropadnice' – režiser Ivan Plazibat pretvorio u politički najintrigantniju hrvatsku predstavu koju sam u posljednje vrijeme vidio. To je predstava koja se bavi generacijom današnjih dvadesetogodišnjaka, naraštajem razapetim između neokonzervativne obnove i kapitalističke industrije raskalašenosti. To je predstava koja žvače, reciklira i – na koncu ispljune Shakespearea, pretvarajući njegov davni tekst u nešto beskrajno suvremeno. U tekst o naraštaju after krizma partyja, pirova s bengalkama, TV Pinka, 'Moj Poslita', Karleuše i Rihanne, u tekst o kulturi influencerica, torcidašica i novih urbanih teen-amazonki. U predstavi Ivana Plazbata, Shakespeare na ravnoj nozi susreće 'splitsku cipu'"
Jurica Pavičić, Shakespeare za Jadran 2020, Jutarnji list, 2. 6. 2018.