Nema dvojbe da djelo Đure Sedera predstavlja jednu od najvitalnijih i najslojevitijih dionica suvremenoga hrvatskog slikarstva. Kroz više od šest desetljeća rada stvorio je i količinski i kakvoćom impresivan opus, rijetke gestualne uvjerljivosti i snažne kolorističke razvedenosti. Pripadnik naraštaja (diplomirao 1951. ) što je prošao sve kušnje i dvojbe oko učinkovitosti tradicionalnog slikarskog medija, nadvladao je sumnje i dileme strastvenim uranjanjem u prostor kadra i žestokim korištenjem slikarskih sredstava i tvari ( dinamizma kista, energije boje ). Dok je u okvirima grupe ''Gorgona'' zastupao stav o nemogućnosti slike, te se bavio ''graničnim'' slučajevima crno-bijelih kontrasta i ispražnjenoga platna, smjelom je odlukom prekinuo taj samonametnuti likovni post i prepustio se diktatu viđenja i premisama elementarne ikoničnosti. Uspostavivši most s tradicijom, posebno s linijom ekspresionizma i simbolizma ( ali i predlošcima arhetipskih svojstava), proslikao je iznimnom slobodom i pročišćenošću, pa i svježinom što dolazi od nesputana pristupa i iskustva što nadilazi ograničenja medija. Izložba Đure Sedera u svakoj je sredini doživljaj i događaj, a Split također ima pravo i obvezu da što cjelovitije upozna njegovo iznimno djelo.
Kustos izložbe Tonko Maroević