Brutalan presjek hrvatskog društva
“Dok u originalnoj Fellinijevoj verziji slavni redatelj zahvaća Italiju sedamdesetih, kad su Crvene brigade otele i pogubile premijera Alda Mora, hrvatska ekipa donosi brutalni presjek hrvatskog posttranzicijskog društva sa svim njegovim različitostima, slabostima, razočaranjima i mržnjama. U toj aktualiziranoj i nadopisanoj kazališnoj verziji, zapravo socijalnoj alegoriji, odnosno političkoj paraboli, na sceni ZKM-a u gotovo savršenoj suigri rasnih glumaca iz ansambla i njihovih gostiju ne oživljuje samo atmosfera probe orkestra te naelektrizirani odnosi između glazbenika, nego i brojne društvene anomalije...“ Nina Ožegović (T-portal)
"Proba orkestra intrigira na nekoliko razina: koliko će antologijski Fellinijev film utjecati na predstavu i obojiti je svojim kodom, koliko će novosti donijeti autorica teksta Nina Mitrović i kako će se glumci postaviti i snaći kao glazbenici? Predstava je smještena u prostor koji je scenografski restrukturiran, smišljeno dezintegriran. Dolaskom glumaca-glazbenika prostor se mijenja unošenjem pojedinačnih osobnosti različitih karaktera, načina komunikacije, specifičnosti idiolekata, raznovrsnosti glazbala koji ih određuju kao osobnosti. Naizgledna nedefiniranost i (ne)organizacija redateljski su riješene iznimno intrigantno, gotovo dokumentaristički, nalik dolaženju na kazališne probe, čekanju početka, radu na probama na granici raspadanja, rastezanju vremena. Iznimno su dobro povezane glumačka i glazbena umjetnost u predstavi koja će sigurno oduševiti splitsku publiku."
Mira Muhoberac, izbornica 29. Marulićevih dana