No, baletna je priča počela ranije nego što piše u dramskom tekstu jer je koreograf, redatelj i autor libreta Leo Mujić, stvarajući ovo scensko djelo, zagrabio i u prozne tekstove Miroslava Krleže iz ciklusa O Glembajevima. Prije poznatih događaja koji kulminiraju na proslavi jubileja Banke Glembay Ltd., doznajemo mnoge pojedinosti iz života poznatih likova koje su dovele do potpuna sloma jedne agramerske patricijske obitelji. Leone koji nije nastavio obiteljski biznis nego se okrenuo umjetnosti, u Zagreb se vraća poslije jedanaest godina i ne može odoljeti da ironično ne komentira mračnu obiteljsku povijest koja je započela zločinom počinjenim 1790., a nastavlja daljnjim kriminalnim poslovnim i životnim transakcijama, praćenim teatralnim sredstvima degeneracije. Od praizvedbe drame u zagrebačkome Hrvatskom narodnom kazalištu s golemim uspjehom, djelo je postalo jednom od najizvođenijih Krležinih drama uopće, a kakva sudbina očekuje njegovu baletnu inačicu u budućnosti ostaje tek vidjeti. No, posezanje za jednom toliko poznatom temom hrvatske literature bio je velik izazov ne samo za koreografa, njegove suradnike i cjelokupan ansambl, nego i za one koji dobro poznaju ovu literarnu obitelj.