Omnibus predstava Kraj svijeta u tri čina nastaje prema tekstovima Pod suknjom Kristine Kegljen, Aktivistice Katje Gorečan i Svijet zaslužuje kraj svijeta Tijane Grumić. Sva tri teksta imaju snažan feministički i autorski pristup zadanoj temi iskustva nasilja nad ženama u pandemiji, stvarajući uzbudljiv univerzum značenjski bogat ženskim faktima i artefaktima, a aktivan u otporu neoliberalnom kapitalizmu i patrijarhatu. Otpor se ne odnosi samo na svijet tekstova već i na njihovu i našu poziciju autorica, kulturnih radnica, svjesnih da ovisimo stalno o nekom (rijetkom) natječaju, u ovom slučaju rigidnih odrednica europskog projekta. Aspekt kulturnih radnica proširen je i dokumentarnim materijalima u dijalogu s tekstom Aktivistice.
Otpor i ženska osveta otvaraju se kao ključna zajednička pitanja koja postaju režijska provodna nit, bilo da smo u svjetovima majki i kćeri, vještica i 18 prepariranih ptica, jedne svinje i 13 pupčanih vrpci, gromova i blata ili svijetu čisto bijele suvremene galerije ženske povijesti s trenutačnim postavom o radnicama u kulturi koje pozivaju na protest. Na kraju, sve je to jedan svijet, onaj onkraj patrijarhalnog, čiji proplamsaji katkad dobace i do kolektivne svijesti, a za koji ipak nismo sigurne postoji li zaista ili ga samo sanjamo. Taj svijet inzistira u usmjeravanju ogledala k nama samima – kako gledamo (na) žene dok se zauzimaju za svoje živote jest političko pitanje.
Kraj svijeta u tri čina suvremeni je dramski omnibus koji suverenom izvedbom pokazuje snagu ženskog iskustva od prasvijeta do danas, od univerzalnog do usko teatarskog, upozoravajući nas da je s aktualnim, vladajućim vrijednostima, kraj svijeta davno stigao.
Predstava van konkurencije.
Koprodukcija Zagrebačkog kazališta mladih (Hrvatska), Festivala Borštnikovo srečanje – SNG Maribor (Slovenija) i Beogradskog dramskog pozorišta (Srbija)
Projekt Skriveni glasovi iz sjene pandemije bavi se problemom nasilja nad ženama tijekom lockdowna za vrijeme covid-19 pandemije. O tom, umnogome prešućenom problemu, koji je i sam po sebi imao pandemijske obilježja, projekt progovara s tri razine: razine dramskog teksta, kazališne predstave te dramskih radionica za mlade na temu nasilja.
Projekt Skriveni glasovi iz sjene pandemije podržan je iz fonda Creative Europe Programme (CREA).