Splitski gudački kvartet s gostima održat će koncert u foyeru splitskog Hrvatskog narodnog kazališta u ponedjeljak 19. svibnja s početkom u 20 sati. Koncertom na čijem su programu djela Cagea, Mozarta i Chaussona, od kojih će neka po prvi put biti izvedena u Splitu, želi se skrenuti pažnja javnosti na projekt obnove koncertne dvorane koju Split danas nema. Gosti Splitskog gudačkog kvarteta renomirani su glazbenici: violinistica Evgenia Epshtein, flautist Dani Bošnjak, pijanisti Lovre Marušić i Terezija Cukrov, te oboistica Sanja Milić.
Splitski gudački kvartet s gostima održat će koncert u foyeru splitskog Hrvatskog narodnog kazališta u ponedjeljak 19. svibnja s početkom u 20 sati. Koncertom na čijem su programu djela Cagea, Mozarta i Chaussona, od kojih će neka po prvi put biti izvedena u Splitu, želi se skrenuti pažnja javnosti na projekt obnove koncertne dvorane koju Split danas nema. Gosti Splitskog gudačkog kvarteta renomirani su glazbenici: violinistica Evgenia Epshtein, flautist Dani Bošnjak, pijanisti Lovre Marušić i Terezija Cukrov, te oboistica Sanja Milić.
Splitski gudački kvartet s gostima održat će koncert u foyeru splitskog Hrvatskog narodnog kazališta u ponedjeljak 19. svibnja s početkom u 20 sati. Koncertom na čijem su programu djela Cagea, Mozarta i Chaussona, od kojih će neka po prvi put biti izvedena u Splitu, želi se skrenuti pažnja javnosti na projekt obnove koncertne dvorane koju Split danas nema. Gosti Splitskog gudačkog kvarteta renomirani su glazbenici: violinistica Evgenia Epshtein, flautist Dani Bošnjak, pijanisti Lovre Marušić i Terezija Cukrov, te oboistica Sanja Milić.
Tijekom izvedbe bit će projicirane fotografije dvorane u Tončićevoj ulici, i to kako one povijesne tako i fotografije sadašnjeg stanja, kao i postojeći planovi za ponovno stavljanje u funkciju velike dvorane na prvom katu. Zgrada Hrvatskog doma podignuta je 1908. po projektu splitskog arhitekta Kamila Tončića. U njoj su tada smještena narodnjačka kulturno-umjetnička i sportska društva, te je to bila svojevrsna kruna borbe za nacionalnu afirmaciju i pohrvaćenje splitske općine. U impresivnom su secesijskom zdanju tada svoj dom našle ključne narodnjačke institucije kao što su Narodna čitaonica, Slavjanski napredak, Narodna glazba, Dobrovoljni vatrogasci, Muzikalno društvo Zvonimir, te Hrvatski sokol. Za razliku od bogatog kulturnog i društvenog života koji se u zgradi odvijao sve do početka Drugog svjetskog rata danas u prizemlju zgrade djeluje tek Gradsko kazalište lutaka, a gornji su katovi napušteni i zapušteni.
Predstojeći koncert u foyeru splitskog teatra započet će prvom splitskom izvedbom skladbe 4'33'' američkog eksperimentalnog skladatelja Johna Cagea. Cage u tom svom trostavačnom djelu iz 1952. na, do tada najradikalniji način u povijesti glazbe, ostvaruje svoju ideju kako je sve glazba. Glazbenici su, naime, instruirani da ne sviraju pa su slušatelji tijekom 4 minute i 33 sekunde trajanja skladbe ostavljeni da osluškuju zvukove koji se događaju u ambijentu. Slijede dvije Mozartove skladbe Treći koncert za flautu u C-duru, KV Anh.171 u kojoj će kao solist uz Splitski gudački kvartet nastupiti flautist Dani Bošnjak, te Adagio i rondo za klavir (izvorno glass harmoniku), flautu, obou, violu i violončelo u c-molu, KV 617 u kojoj su izvedbi gosti Terezija Cukrov, Dani Bošnjak i Sanja Milić. Prva je to splitska izvedba tog djela, a svoju će splitsku premijeru imati i završna skladba koncerta Koncert za violinu, klavir i gudački kvartet u D-duru, op. 21 francuskog romantičara Ernesta Chaussona. Uz Splitski gudački kvartet nastupit će Evgenia Ephstein i Lovro Marušić.