U novopokrenutom istraživanju portala Teatar.hr o prisutnosti hrvatskih kazališta na internetskim društvenim mrežama facebook stranice Hrvatskog narodnog kazališta Split osvojile su najviše bodova koji su dodijeljivani po sedam različitih kriterija. Tim portala Teatar.hr analizirao je, naime, aktivnost na facebook i twitter stranicama 45 hrvatskih kazališta u prosincu 2012.
U novopokrenutom istraživanju portala Teatar.hr o prisutnosti hrvatskih kazališta na internetskim društvenim mrežama facebook stranice Hrvatskog narodnog kazališta Split osvojile su najviše bodova koji su dodijeljivani po sedam različitih kriterija. Tim portala Teatar.hr analizirao je, naime, aktivnost na facebook i twitter stranicama 45 hrvatskih kazališta u prosincu 2012.
U novopokrenutom istraživanju portala Teatar.hr o prisutnosti hrvatskih kazališta na internetskim društvenim mrežama facebook stranice Hrvatskog narodnog kazališta Split osvojile su najviše bodova koji su dodijeljivani po sedam različitih kriterija. Tim portala Teatar.hr analizirao je, naime, aktivnost na facebook i twitter stranicama 45 hrvatskih kazališta u prosincu 2012.
Najagilniji i najpopularniji hrvatski kazališni internetski portal Teatar.hr pokrenuo je novu akciju koju su nazvali Parangal. Kako kažu, pokušaj je to mjerenja svih relevantnih statistika vezanih za prisustvo domaćih organizacija izvedbenih umjetnosti na društvenim mrežama. Pravi utjecaj i učinkovitost društvenih mreža kao promotivnog medija ne može se izmjeriti tek zbrajanjem fanova. Tekst o rezultatima prvog mjesečnog istraživanja započinje konstatacijom kako su golemi brojevi followera i fanova na društvenim mrežama dobra stvar, no ne garantiraju zapravo ništa. Budući da se do tih brojeva može doći i kupovanjem, facebook analitičari koriste još nekoliko metoda po kojima se realnije može kvalitativno ocijeniti utjecaj stranice. Sam Facebook uveo je tako podatak „talking about this“ koji brojčano mjeri aktivnost korisnika. Portal Teatar.hr je nadalje taj podatak usporedio s brojem fanova neke stranice ne bi li ustanovili koji postotak fanova je zapravo aktivno uključen u komunikaciju. Nakon toga su analizirali pojedinačne objave na FB stranicama u prosincu i kako su korisnici na njih reagirali. Kako bi se ocijenila i kvaliteta interakcija usporedili su njihov broj s brojem fanova za svaku pojedinu stranicu. Za svaki od tih i još nekih drugih kriterija zbrojeni su bodovi. Na ljestvici su se na vrhu našle facebook stranice splitskog HNK, koje su sa 17 bodova na prvom mjestu, te one zagrebačkih kazališta HNK, Kerempuha, ZKMa i Teatra EXIT.