Nastupom u Tijardovićevoj opereti Spli'ski akvarel 16. veljače Ratomir Kliškić obilježit će 35 godišnjicu umjetničkog rada. Proslavljeni će bariton tako ovu značajnu obljetnicu proslaviti upravo ulogom Tome Sale, jedne od uloga po kojoj ga pamte generacije ljubitelja opere u Splitu.
Nastupom u Tijardovićevoj opereti Spli'ski akvarel 16. veljače Ratomir Kliškić obilježit će 35 godišnjicu umjetničkog rada. Proslavljeni će bariton tako ovu značajnu obljetnicu proslaviti upravo ulogom Tome Sale, jedne od uloga po kojoj ga pamte generacije ljubitelja opere u Splitu.
Nastupom u Tijardovićevoj opereti Spli'ski akvarel 16. veljače Ratomir Kliškić obilježit će 35 godišnjicu umjetničkog rada. Proslavljeni će bariton tako ovu značajnu obljetnicu proslaviti upravo ulogom Tome Sale, jedne od uloga po kojoj ga pamte generacije ljubitelja opere u Splitu.Godine 1974. Kliškić je debitirao kao Nikola Šubić Zrinjski u istoimenoj Zajčevoj operi. Svoj glazbeni put započeo je u klapi Kantaduri čiji je voditelj bio Ljubo Stipišić. Glazbeno je obrazovanje započeo u splitskoj Muzičkoj školi, da bi nakon toga pjevanje učio kod profesora Zlatka Šira u Zagrebu. Posebno važno je bilo usavršavanje u Italiji kod glasovitog baritona Tita Gobbija, s kojim je nastupao na brojnim koncertima u Italiji, ali i u Londonu, na kojima je predstavljao Gobbijevu pjevačku školu. U obimnom Kliškićevom repertoaru ističu se uloge verdijanskog repertoara, kao što su Rigoletto, Nabucco, Grof Luna (Trubadur), Germont (Traviata), Renato (Krabuljni ples), Posa (Don Carlos), Falstaff, Montano (Otello), ali i brojne druge poput Marcella i Sharplessa iz Puccinijevih La Boheme i Madame Butterfly, a utjelovljavao je i Rossinijevog Guglielma Tella, Henryja Ashtona u Donizettijevoj Lucii di Lammermoor, te brojne druge uloge opernog