Da kraj bude lijep, monodrama Mohameda El Khatiba u izvedbi Roberta Waltla i režiji Ivice Buljana gostovat će na 64. Splitskom ljetu izvedbom u Podrumima Dioklecijanove palače u srijedu 1. kolovoza s početkom u 21 sat. Predstava je nastala u produkciji ljubljanskog Mini teatra u koprodukciji s Mestnim gledališčem Ptuj i zagrebačkim Novim kazalištem.
Mohamed El Khatib francuski je autor marokanskih korijena koji je u samo godinu dana postao najveće otkriće francuskog teatra. Da kraj bude lijep zamislio je i počeo pisati na osnovu razgovora s vlastitom majkom. Majčina smrt 2012. godine prebrzo je zaustavila tako zamišljen projekt, pa je drama dovršena u formi kolaža novinskih isječaka, transkripcija elektronskih, telefonskih poruka i razgovora, videa, kao i kratkih dijaloga s ocem. Ovaj dirljivi spoj fiktivnog i dokumentarističkog bavi se pitanjima obitelji, države, jezika, ali i intimnih uspomena i tuge. U konačnici nastaje potresna narativna forma, na trenutke iznimno bolna ali istovremeno puna humora i duha koji izbija u kontekstu osobnog no ujedno i univerzalnog. Po riječima redatelja Buljana El Khatib nas „sve postavlja s dvije strane nevidljive crte koja dijeli one koji su izgubili od onih koji će majku tek izgubiti i patiti zbog toga“.
Mohamed El Khatib, francuski pisac, redatelj i performer marokanskog porijekla u svom radu konfrontira dramu s medijima poput filma, instalacije, videa i novina. Po vlastitim riječima, rad za kazalište, kino ili vizualne umjetnosti rezultat je svojevrsnog copy/paste postupka raznovrsnih uzoraka iz "stvarnog svijeta" koje organizira tako da se približi nedohvatljivoj istini. Tekst Da kraj bude lijep je 2016. nagrađen jednom od najznačajnijih dramskih nagrada u Francuskoj, Grand Prix de Littérature dramatique.
Robert Waltl, renomirani slovenski glumac i redatelj nastupio je kao glumac na različitim jezicima širom svijeta u više od 1500 izvedbi te režirao 60 predstava u slovenskim, hrvatskim i europskim teatrima. Redatelj i dramaturg predstave Ivica Buljan potpisuje i izbor glazbe, a scenograf je Mark Požlep. Predstava se igra na hrvatskom jeziku u prijevodu Ivice Buljana.