Dugogodišnja prvakinja Opere Hrvatskog narodnog kazališta Split, a već dugo i predana glazbena pedagoginja Cynthia Hansell Bakić održat će koncert nazvan
Američka razglednica u foyeru HNK Split u petak 4. ožujka s početkom u 20 sati. Cynthiju će na klaviru pratiti pijanist Zoran Velić, a kao gosti koncerta nastupit će klarinetist Željko Milić, bas bariton Mate Akrap, te baletni umjetnici Dinko Bogdanić, Tina Hatlak i Bojana Lipovščak. Program koncerta čine isključivo pjesme američkih autora kao što su George Gershwin, Cole Porter, Ernesto Lecuona, Richard Rodgers, Jerome Kern, te crnačke duhovne pjesme.
Dugogodišnja prvakinja Opere Hrvatskog narodnog kazališta Split, a već dugo i predana glazbena pedagoginja Cynthia Hansell Bakić održat će koncert nazvan
Američka razglednica u foyeru HNK Split u petak 4. ožujka s početkom u 20 sati. Cynthiju će na klaviru pratiti pijanist Zoran Velić, a kao gosti koncerta nastupit će klarinetist Željko Milić, bas bariton Mate Akrap, te baletni umjetnici Dinko Bogdanić, Tina Hatlak i Bojana Lipovščak. Program koncerta čine isključivo pjesme američkih autora kao što su George Gershwin, Cole Porter, Ernesto Lecuona, Richard Rodgers, Jerome Kern, te crnačke duhovne pjesme.
Dugogodišnja prvakinja Opere Hrvatskog narodnog kazališta Split, a već dugo i predana glazbena pedagoginja Cynthia Hansell Bakić održat će koncert nazvan
Američka razglednica u foyeru HNK Split u petak 4. ožujka s početkom u 20 sati. Cynthiju će na klaviru pratiti pijanist Zoran Velić, a kao gosti koncerta nastupit će klarinetist Željko Milić, bas bariton Mate Akrap, te baletni umjetnici Dinko Bogdanić, Tina Hatlak i Bojana Lipovščak. Program koncerta čine isključivo pjesme američkih autora kao što su George Gershwin, Cole Porter, Ernesto Lecuona, Richard Rodgers, Jerome Kern, te crnačke duhovne pjesme.
Cynthia Hansell Bakić rođena je u Virginiji u Sjedinjenim Američkim Državama, no gotovo čitavu bogatu glazbenu karijeru ostvarila je u Hrvatskoj u koju je došla još 1971. godine kada i postaje stalnom članicom Opere Hrvatskog narodnog kazališta Split. Već od jedanaeste godine nastupa kao solistica u brojnim programima organiziranim od države New Jersey, uči klavir i pohađa tečajeve klasičnoga baleta. U srednjoj školi osvaja niz nagrada, državnih i regionalnih. Četverogodišnja stipendija Trustees, New England Conservatory of Music in Boston, kao najtalentiranijoj mladoj pjevačici, omogućila joj je studiranje na jednoj od najuglednijih glazbenih institucija u SAD-u, na kojoj je 1970. i diplomirala u klasi profesora Lava Vrbanića. Tjekom studija nastupa s Boston Symphony Orchestrom pod ravnanjem najvećih svjetskih dirigenata kao što su Erich Leinsdorf, Seiji Ozawa, Zubin Mehta, Sir Michael Tilson Thomas... Godine 1971. dobiva stipendiju za postdiplomski studij u Austriji na Mozarteumu u Salzburgu - specijalnost njemački lied. Iste godine postaje stalnom članicom Opere HNK Split. Godine 1976. postaje stalnom članicom SNG Opere u Ljubljani. Ponovo se 1977. vraća u HNK Split gdje ostaje kao vodeća solistica do 2001. U bogatoj opernoj karijeri odigrala je više od šezdeset glavnih uloga u operama Puccinija, Verdija, Giordana, Leoncavalla, Donizettija, Mozarta, Čajkovskog, Monteverdija, Smetane i drugih, te hrvatskih autora Jakova Gotovca, Ivana pl. Zajca, Josipa Hatzea, Borisa Papandopula, Silvija Bombardellija i drugih. Maestro Papandopulo pisao je za nju brojne skladbe, a maestro Silvije Bombardelli napisao je za nju operu Bakonja fra Brne. Gostovala je u svim domaćim opernim kućama te u inozemstvu (Europa i SAD). Također nastupa s velikim simfonijskim orkestrima u standardnom i modernom koncertnom repetoaru. Česta je gošća glazbenih programa radija i TV. Snimala je nekoliko samostalnih CD-a za Croatia records, Orfeo i HTV. Cynthia Hansell Bakić kao cjelovita glazbeno-scenska osobnost visoke muzikalnosti i snažne izražajnosti obilježila je 2013. godine 40. obljetnicu umjetničke karijere koju i danas njeguje, nadopunjava i proširuje kao redovna profesorica pjevanja u trajnom zvanju na Umjetničkoj akademiji u Splitu i Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Tijekom bogate karijere u svojoj drugoj domovini Hrvatskoj za svoje je umjetničko djelovanje dobila i brojne nagrade kao što su: nagrada publike HNK Split za najgledaniju i najbolju opernu ulogu u sezoni za svoju kreaciju Toske; nagrada Grada Splita za istaknuta umjetnička postignuća i humanitarni rad; nagrada "Milka Trnina" za nastup u mono operi La voix humaine F. Poulenca; nagrade Salona Očić za najbolji koncert sezone; nagrada Grada Split za Životno djelo u području umjetničkog i pedagoškog rada; Orden RH "Danica Hrvatska s likom Marka Marulića" - za iznimna dostignuća u kulturi.