BILJANA KOVAČ
“Impresivan glas neobične boje s fascinantnim dubinama”, “vrlo aktivan nastup s odličnim scenskim i vokalnim rezultatima” – to je samo dio pohvala koje je stručna kritika izrekla kontraaltistici Biljani Kovač, dobitnici nagrada na mnogim međunarodnim natjecanjima, stipendistici Akademije za mlade soliste Fondacije Puccini iz Torre del Lago. Biljana je operno pjevanje diplomirala na prestižnom konzervatoriju Giuseppe Verdi u Milanu. Nastupala je na Festivalu suvremene glazbe za Fondaciju Arena di Verona, u ulozi Carmen u Brazilu, te u kazalištima u Rimu i Milanu, u operama Elektra R.Straussa i Cavalleria Rusticana Mascagnija te u Livornu, Pisi i Lucci, u operama Didona i Enej Purcella i Maderninom Satyriconu. U ulozi Mrs.Quickly (Falstaff) predstavila se publici iz Nizozemske, Bugarske i Belgije. Pjevala je Maddalenu iz Rigoletta, Groficu iz Pikove Dame, Orfeja C.W. Glucka i Z. Principessu iz Sestre Angelike Puccinija, Fortunatu u Satyriconu, a ovog ljeta igra ulogu Markize Berkenfield iz Donizettijeve Kćeri pukovnije. Snimila je CD Mozartovog Requiema u Veroni. Uz pratnju Crnogorskog simfonijskog orkestra 2011. godine nastupila je uz Montserrat Caballé na koncertu u Umagu.
Rijedak alt, posvećuje se i izvedbi barokne i komorne glazbe.
VEDRANA KOVAČ
pijanistica iznimnnog talenta, prepoznata je u glazbenom svijetu po iskrenom muziciranju koje najbolje oslikava fraza "klavir s glasnim žicama", u što se mogla uvjeriti publika diljem Europe, Amerike i Azije. Diplomirala je klavir na glasovitom moskovskom konzervatoriju P. I. Čajkovski u klasi čuvenog profesora Lava Naumova .Tehniku sviranja usavršavala je na Incontri col Maestro pod vodstvom profesora: Lazara Bermana, Piera Rattalina, Luisa Lortieja, kao i na master tečajevima kod Vladimira Aškenazija, Zoltána Kocsisa, Edne Golandsky i Stephena Kovačevića. Živi i radi u Beču, te surađuje s prof. Horstom Leichtfriedom koji njeguje temelje klavirske tehnike Teodora Leszetyckog. Vedrana Kovač bilježi zapažene nastupe recitalima i s orkestrima kao što su Državni akademski simfonijski orkestar Evgenij Svetlanov, Moskovska filharmonija, Brazilski simfonijski orkestar, Amazonska filharmonija, Filharmonija George Enescu, Musica Viva, Kyushu simfonijski orkestar, Slovenska filharmonija, Ciparski simfonijski orkestar, Crnogorski gudači i Zagrebački komorni orkestar. Svirala je u Teatru u Manausu u Brazilu u sklopu glazbenog programa održanog povodom Svjetskog nogometnog prvenstva 2014. godine. Nastupila je i u Bukureštu u dvorani Romanian Athenaeum na svečanosti povodom ulaska Hrvatske u EU.
Znanstvena analiza tehnike izvođenja velikih klavirskih majstora povod je suradnje sa poznatim ruskim geofizičarem i strastvenim zaljubljenikom u klavir, prof. Evgenijem Artuškovim. Rezultat te suradnje uskoro će biti objavljen u knjizi Umijeće velikih majstora.
Nakon osvojenih nekoliko međunarodnih natjecanja u Rusiji, Italiji i Crnoj Gori bila je i finalistica jubilarnog klavirskog natjecanja Gine Bachauer u Salt Lake Cityju u SAD-u.
Pored nastupa i snimanja, solo i s orkestrom, Vedrana Kovač diplomirala je operno pjevanje na Bečkom konzervatoriju, što je čini izvanrednom multitalentiranom umjetnicom.
Program:
J. S. Bach - F. Busoni: Chaconne u d-molu - Klavir
G. F. Handel: Gia l'ebro mio ciglio - Arija Orlanda iz opere Orlando
G. F. Handel: Priva son d'ogni conforto - Arija Kornelije iz opere Julije Cezar
W. A. Mozart: Fantazija u d-molu, K.397 - Klavir
G. Donizetti: Pour une femme de mon nom - Arija Markize iz opere Kći pukovnije
O. Respighi: Nebbie – Romanca za Kontra-Alt i Klavir
F. Liszt: Mefisto valcer br.1, S.514 -Klavir
P. I. Čajkovski: Net, tol'ko tot kto znal – Romanca za Kontra-Alt i Klavir
P. I. Čajkovski: Dumka Op.59 - Klavir
S. Prokofjev: Mertvoe pole - Arija iz kantate Aleksandar Nevski
S. Prokofjev: Sonata br.3, Op.28 u a molu - Klavir
L. Bernstein: I'm easily assimilated" – Tango stare gospođe iz Candide