Gledalište koje može primiti 660 gledatelja reducirano je na kapacitet od 154 mjesta kako bi se ispoštovale preporučene preventivne mjere fizičke distance. Prostor scene, uključujući scenske rekvizite, prije izvedbe je dezinficiran. Na ulasku su svakom od gledatelja dezinficirane ruke i obuća, izmjerena im je tjelesna temperatura, a nošenje maski je bilo obavezno. Publika, koja je gledalište ispunila do posljednjeg raspoloživog mjesta, predstavu je ispratila dugim i radosnim aplauzom.
Uoči predstave Kazalište je primilo brojne pozdrave i poruke podrške i zahvale od umjetnika iz raznih dijelova svijeta, okupljeni u neformalnu grupu kazališnih redatelja i dramskih pisaca TDA, koje je član i Nenni Delmestre. Video-poruke prvi su poslali autori Laponije, katalonski dramaturški dvojac Cristina Clemente i Marc Angelet, zaželjevši prvi su zaželjeli odličnu izvedbu, te čestitali našem kazalištu na hrabrosti i pozdravili ekipu predstave i publiku. "Dirljivo nam je bilo vidjeti publiku u redu pred blagajnom splitskog kazališta, novinare koji prate taj događaj. Dirnula nas je činjenica da se u jednom dijelu svijeta otvara kazalište. Ovdje u Barceloni to još uvijek nije slučaj ali se nadamo da će uskoro postati.” Osim njih poruke su poslali kazališni umjetnici iz Izraela, Slovačke, SADa, Češke republike, Njemačke i Indije: Hadar Lee Galron, dramatičarka, glumica, redateljica iz Tel Aviva snimila se u ogledalu retrovizora, sjedeći u automobilu. “Želim vam poručiti da za sve nas ovdje u Izraelu otvaranje vašeg kazališta predstavlja svjetlo na kraju puta. Da, mi smo na cesti, dugoj i zavojitoj cesti. To je razlog zbog kojeg se snimam u ogledalu u automobilu. Kazalište i gluma i nisu ništa drugo nego odraz. Stoga vam želim sretnu izvedbu na kazališni način: slomite nogu i nemojte slomiti ništa drugo. Mi vas slijedimo.
Darina Abrahamova, dramaturginja, glumica i redateljica iz Slovačkog narodnog kazališta u Bratislavi; redatelj, scenarist i glumac Ophir Ariel iz New Yorka, dramski pisac i glumac Richard McElvain iz Bostona (“Pomalo sam ljubomoran na vas zbog toga jer se možete baviti kazalištem, čineći svijet boljim mjestom na način na koji to samo kazalište može. Hvala vam na tome”); dramski pisac i scenarist Motti Lerner iz Tel Aviva (“Vi ste pioniri kazališnog svijeta i pokazujete nam koliko nam je kazalište važno”), redatelj Petr Svojtka iz Praga; Matthias Naumann, dramski pisac i prevoditelj iz Berlina (“Uživajte u zajedništvu, prevladajte socijalne distance onoliko koliko je to moguće.”), te spisateljica i teatrologinja Vijaya Rao iz New Delhija (“Vi ste preteče dok je najveći dio svijeta još u lockdownu”).
Komična drama Laponija Cristine Clemente i Marca Angeleta praizvedena je u siječnju 2019. u Barceloni, a već u prosincu iste godine slijedi splitska produkcija koja sinoć izvedena po 20. put. Priča je to o obitelji čiji mediteranski dio za Božić dođe u posjet sestri i zetu u Finsku. U tih nekoliko dana susretnu se dva mentaliteta, jedan s tradicijom nekad i pretjerane fizičke i socijalne bliskosti sa socijalno distanciranim skandinavskim. U predstavi igraju: Monika Vuco Carev, Siniša Novković, Zorana Kačić Čatipović i Nikša Arčanin.
Redateljica Nenni Delmestre, u čijem se prijevodu s katalonskog originala predstava igra, nakon sinoćnje izvedbe kazala je kako je presretna što se Laponija odigrala pred maksimalnim dopuštenim brojem gledatelja. ”Nadamo se kako će i ostala kazališta i kolege biti u mogućnosti nastaviti svoje sezone. Svima u tome želimo puno uspjeha i dobro zdravlje.”