Glazbeno je to putovanje kroz različite kulture i glazbena razdoblja, nazvano po završnoj skladbi koncerta „Pozdravu proljeća“ Claudea Debussyja. Ujedno, dan uoči Međunarodnog dana žena, Ženski zbor HNK Split nastupit će samostalno po prvi put u novijoj povijesti splitskog teatra.
Program otvara sakralni blok. Mladenačka skladba Johannesa Brahmsa „Ave Maria“ op. 12, skladana je za Hamburški ženski zbor koji ju je praizveo 1859. godine. Slijedi a capella „Laudi alla Vergine Maria“ Giuseppea Verdija iz ciklusa duhovnih skladbi koje operni velikana sklada u poznim godinama svog života. U njima Verdi odaje počast Danteu i Palestrini, kao ishodištima talijanskog jezika i glazbe. Psalam 23, “Gott ist mein Hirt” (“Bog je moj pastir”) jedna je od kompozicija je za ženski zbor kojima je Franz Schubert postavio temelje budućim skladateljima. Zbor ovu skladbu izvodi uz klavirsku pratnju Ivana Violića. Sasvim posebne su pjesme za ženski zbor i harfu, „Zborske himne iz Rig Veda” engleskog skladatelja Gustava Holsta. Sljedeći svoj afinitet prema hinduističkoj kulturi, u spoju s raspjevanim višeglasnim slogom tipičnim za englesku vokalnost, Holst evocira infleksiju specifično temperiranih indijskih raga. Četiri himne na sanskritu kratke su molitve zamišljene kao obredne invokacije zori, vodi i drugim očitovanjima Jednog, odnosno Brahmana. Skladbu zbor izvodi uz instrumentalnu pratnju harfistice Edite Topić Kopeczky.
Završni blok je svjetovne prirode. „Pjesni ljuvene“ poznate su i popularne pjesme Splićanina Josipa Hatzea koji je uglazbio stihove sugrađanina Rikarda Katalinića Jeretova. U njima se prepoznaje Hatzeov jedinstven potpis mediteransko-slavenski tople melodioznosti i vedrine, blago zasjenjene modernističkom sviješću o prolaznosti mladosti i ljubavnog zanosa. Sličnog karaktera je i pjesma „Priroda i ljubav“ Petra Iljiča Čajkovskog, jednog od istinskih dragulja zborskog skladanja, u kojoj kao solistice nastupaju članice Zbora Maja Andrijolić i Đina Vučković. Koncert završava pjesmom „Pozdrav proljeću“ Claudea Debussyja uz solisticu Branku Pleština Stanić i klavirsku pratnju. Debussyjeva mladenačka skladba iz 1882 nadahnuta je omiljenom temom buđenja proljeća.