Svojim novim komadom Orfej sluša radio vodi nas u mit o Orfeju i Euridiki, ali kroz likove iz filma Jeana Cocteaua iz 1950. u kojemu je Orfej pariški pjesnik koji sa zavodljivim podzemnim svijetom mrtvih komunicira kroz šifrirane poruke na svom radio aparatu. Autorica je tako stvorila tihu i snovitu predstavu, kojom već iscrpljenom Orfeju ne nudi šansu za oživljavanje Euridike, već upravo suprotno, šansu za prihvaćanje njenog konačnog odlaska. Pavlica Bajsić Brazzoduro mističnu vezu između radija i smrti smjestila je ovaj put u podzemlje Dioklecijanove palače, za koje splitska pjesnikinja Gordana Benić tvrdi kako još uvijek zrači “neobjašnjivom kozmičkom energijom.” Tamo će ova poetična radijska igra uvesti gledatelje u svijet glazbe i plesa, gdje usprkos oproštaju kao glavnom lajtmotivu ovog djela, ostaje dovoljno etera za utjehu zvuka i mašte.
Orfej sluša radio posvećen je novinaru, glazbeniku, radijskom autoru i performeru Anti Perkoviću (1973.-2017.)