Stručno povjerenstvo nagrade Marul, koje je djelovalo u sastavu: predsjednik Povjerenstva kazališnu redatelj Joško Juvančić, glumac Zlatko Crnković, scenograf Marin Gozze, glumica Nives Ivanković, te dramatičarka i dramaturginja Lana Šarić odlučilo je dodijeliti nagrade Marul slijedećim predstavama i umjetnicima:
NAGRADA MARUL ZA PREDSTAVU U CJELINI dodijeljena je predstavi “Reces i ja” Olje Lozice, u produkciji teatra Exit i Kufer teatra. Obrazloženje: Izvrsnošću teksta, režije, glume i vizualno-glazbenog identiteta predstava “Reces i ja” uspostavlja neposrednu komunikaciju s publikom, na dirljiv način pričajući o onom najbitnijem u ljudskim životima- međuljudskim odnosima i potrebom za bliskošću.
NAGRADA MARUL ZA REŽIJU dodijeljena je Olji Lozici za predstavu “Reces i ja” u produkciji teatra Exit i Kufer teatra.Obrazloženje: Originalnim režijskim rješenjima, te radom s glumcima kojim od svake uloge uspijeva napraviti malo remek-djelo, Olja Lozica uspjela je kreirati upečatljivu i dinamičnu predstavu.
MARULA ZA NAJBOLJI IZVEDEN DRAMSKI TEKST, dodjeljuje se Anti Tomiću i Željki Udovičić za tekst “Čudo u Poskokovoj dragi u režiji Krešimira Dolenčića i u produkciji Satiričkog kazališta Kerempuh. Obrazloženje: Nagrada se dodjeljuje za jedinstvenu stvaralačku snagu kojom su autori oslikali mentalitet dalmatinske Zagore.
NAGRADE MARUL ZA NAJBOLJA GLUMAČKA OSTVARENJA dodijeljene su:
Aleksandru Bogdanoviću za ulogu Olivera Urbana u predstavi “Leda” u režiji Ivana Lea Leme i produkciji HNK Osijek. Obrazloženje: Iznimno vještom kreacijom lika ekscentričnog intelektualca, Aleksandar Bogdanović nametnuo se kao nezaboravni i karizmatični Oliver Urban.
Ljiljani Bogojević za ulogu Dore Labudan u predstavi “Breza”, u režiji Želimira Mesarića i produkciji HNK Varaždin.Obrazloženje: Potpuno uronjena u ulogu koja izvrsno oslikava ograničenost i mržnju kojom mala sredina tretira svaku različitost, Ljiljana Bogojević uspjela je postići rijetko viđenu autentičnost i uvjerljivost u svojoj interpretaciji Dore Labudan.
Mirjani Karanović za ulogu Mirjane u predstavi “Drama o Mirjani i onima oko nje”, u režiji Ive Milošević i produkciji Jugoslovenskog dramskog pozorišta iz Beograda. Obrazloženje: Mirjana Karanović, gotovo neprimjetno koristeći glumačka sredstva, suvereno vlada pozornicom, kreirajući blizak, neposredan i dirljiv lik Mirjane.
Zlatku Košti za ulogu Michelangela u predstavi “Michelangelo Buonarroti”, u režiji Dražena Ferenčine i produkciji Kazališta lutaka Zadar.Obrazloženje: U ulozi umjetnika u dilemi oko same esencije umjetnosti i smisla života, Zlatko Košta nametnuo se velikom glumačkom snagom kojim lik Michelangela čini bliskim i ljudskim u njegovoj borbi s božanskim, te aktualnim i danas.
NAGRADA ZA DRAMATURŠKU OBRADU ILI PRERADBU TEKSTA dodijeljena je Borivoju Radakoviću za tekst “Breza” u režiji Želimira Mesarića i produkciji HNK Varaždin.Obrazloženje: Vještom obradom proze Slavka Kolara autor je napravio upečatljivu studiju života u seoskoj sredini.
NAGRADA ZA SCENOGRAFIJU, dodjeljuje se Valentini Crnković i Igoru Kordeju za predstavu “Čudo u Poskokovoj dragi”, u režiji Krešimira Dolenčića i produkciji Satiričkog kazališta Kerempuh.Obrazloženje: Zamislivši scenografiju koja je u potpunoj dramaturškoj službi predstave, a istovremeno se ističe originalnošću, Valentina Crnković i Igor Kordej scenografiju su učinili gotovo samostalnim elementom predstave.
NAGRADA ZA KOSTIMOGRAFIJU, dodjeljuje se Ani Savić Gecan za predstavu “Dolina ruža”, u režiji Krešimira Dolenčića i produkciji Gradskog dramskog kazališta Gavella. Obrazloženje: Kostimografija Ane Savić Gecan izvrsno pogađa samu bit likova, u potpunosti se uklapajući u redateljsku i dramaturšku zamisao.
NAGRADA ZA OBLIKOVANJE SVJETLA, dodjeljuje se Ivi Nižiću za predstavu “Michelangelo Buonarroti”, u režiji Dražena Ferenčice i produkciji Kazališta lutaka Zadar.
Obrazloženje: Svojim rješenjima Ivo Nižić uspijeva naglasiti i izraziti dramatičnost osobne borbe jednog umjetnika.
NAGRADA ZA SKLADANU SCENSKU GLAZBU – AUTORSKI RAD dodjeljuje se Igoru Karliću za predstavu “Michelangelo Buonarroti”, u režiji Dražena Ferenčine i produkciji Kazališta lutaka Zadar.Obrazloženje: Potresna i snažna, kao i sam lik Krležinog Michelangela, scenska glazba Igora Karlića nameće se i glazbenom vrijednošću i funkcionalnošću u predstavi.
Po sudu gledatelja 21. Marulićevih dana, koji su predstave ocjenjivali ocjenama od 1 do 5, najbolja festivalska predstava je Drama o Mirjani i ovima oko nje Ivora Martinića u izvedbi Jugoslovenskog dramskog pozorišta iz Beograda, koja je dobila prosječnu ocjenu 4, 79. Drugoplasirana, s prosječnom ocjenom 4,52 je Reces & ja, autorski projekt Olje Lozice, koprodukcija Kazališne družine Kufer i Teatra Exit iz Zagreba, a treća komedija Ante Tomića Čudo u poskokovoj dragi u izvedbi zagrebačkog Satiričkog kazališta Kerempuh koju su gledatelji ocijenili prosječnom ocjenom 4,49.
Žiri glavnog medijskog pokrovitelja Festivala, dnevnog lista Slobodna Dalmacija nagradu za najbolje glumačko ostvarenje 21. Marulićevih dana odlučio je dodijeliti mladoj glumici Aleksandri Stojaković za njen nastup u predstavi Reces i ja. Žiri u sastavu Deana Buković, Mandica Penović, Damira Ćupić, Maja Tomas i Vanja Poljičak svoju je odluku obrazložio slijedećim riječima:Aleksandra Stojaković je na veoma dojmljiv način odigrala dva potpuno različita i zahtjevna lika: buntovnu tinejdžericu i staricu oboljelu od Alzheimerove bolesti. S jednakom uvjerljivošću dočarala nam je osjećaje nesigurne i neshvaćene srednjoškolke, njen odnos s neurotičnom majkom, kao i staricu koju bolest pretvara u razigrano dijete. Posebno su zadivljujuće brze izmjene likova koje ona izvodi na gotovo neprepoznatljiv način, tako da gledatelj ima dojam da su na sceni dvije glumice od kojih svaka igra svoju ulogu.
Na 21. Marulićevim danima prikazano je osam predstava u konkurenciji za nagrade, nastalih na temelju hrvatskog dramskog teksta, u produkciji sedam hrvatskih i jednog inozemnog kazališta. Izbornica Gordana Ostović, kazališna kritičarka i urednica u programu Hrvatskog radija izabrala ih je između 40 prijavljenih za sudjelovanje na ovogodišnjem festivalu. Osim predstava izvedenih u službenom programu, u tzv. popratnom festivalskom programu održana su premijerna javna čitanja prvonagrađenih drama na natječaju Marin Držić, manifestacija čakavskog pjesništva za mlade Ča-more-judi, susreti glumačkih akademija, te okrugli stol ravnatelja hrvatskih kazališta. Predstave 21. Marulićevih dana vidjelo je 3503 gledatelja.