Ovaj jedinstveni monoshow Ksenije Prohaske premijerno je izveden prije 25 godina, 18. prosinca 1999., upravo u foyeru splitskog HNK-a. Tijekom proteklih četvrt stoljeća, predstava je izvedena više od 500 puta na pet jezika (hrvatski, engleski, talijanski, španjolski i češki) u više od 20 zemalja na pet kontinenata. Posebno se ističu nastupi na Broadwayu u slavnom kazalištu La MaMa u New Yorku te u Los Angelesu, Pittsburghu i San Pedru (SAD), kao i na brojnim međunarodnim festivalima u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Venezueli, Moldaviji, Rumunjskoj, Bugarskoj te u Italiji (Rim, Venecija, Trst, Gorica, Pescara, Lecce i Barletta).
Ksenija Prohaska donosi portret legendarne glumice Marlene Dietrich, ne samo kao svjetski poznate zvijezde, već i kao stvarne žene suočene s kompleksnim životnim izazovima. Predstava istražuje motive njezina braka, ljubavi, profesionalnog života, odnosa s kćerkom i iskustva tijekom rata. Tijekom 11 snažnih monologa i 13 nezaboravnih pjesama, publika ima priliku uroniti u svijet ove fascinantne umjetnice.
Na međunarodnom festivalu Cividale del Friuli u Italiji 2005. godine, Ksenija Prohaska osvojila je nagradu "Premio Adelaide Ristori" za najbolju glumicu. Publika diljem svijeta ostala je oduševljena briljantnošću njezine interpretacije njemačke Dive od njenih prvih filmskih početaka u Berlinu do kraja života, u Parizu, što potvrđuju brojne nacionalne i međunarodne nagrade.
Nije voljela ženske krpice, ni žensko društvo, nije ustrajala u sviranju violine, nije voljela svog muža, nije bila pristojna, nije imala velik raspon glasa, nije voljela građansko društvo, nije voljela Ameriku, nije bila dobra mama, nije bila loš prijatelj, nije bila neromantična, nije voljela Hitlera, nije bila glupa, nije voljela glupe i glupače, nije se odvikla od pušenja, ni od seksa, ni od prave dobre berlinske štrudle, nije bila loša kuharica, nije bila trijezna, nije štedjela, nije umrla bogata, nije umrla mlada i lijepa, nije uopće umrla, nije i nije...
- Ivan Leo Lemo, redatelj