O želji i potrebi da se u Split vrati forma mjuzikla govorio je intendant Šestan. „Prije stotinjak godina bio je samo jedan Splićanin, Ivo Tijardović, koji se bavio takozvanim 'lakim notama' i ostavio je iza sebe antologijska djela. Stoga ne vidim razloga zašto HNK Split, kao središnje kazalište u Splitu, Dalmaciji, Hrvatskoj pa i šire, ne bi kreativcima grada Splita pružilo priliku da u jednoj drugačijoj glazbeno-scenskoj formi oplemene svoje kreativne napore. Želim također istaknuti kako smo jučer imali izvanrednu atmosferu u kazalištu. Cijeli je dan, naime, trajala audicija za Bambinu na koju su bili pozvani studenti i studentice glume i solo-pjevanja kao i diplomirani glumci i solo-pjevači. Između njih 21 bit će izabran par koji će tumačiti glavne uloge – one zaljubljenog para mladog inžinjera i maturantice. Njihova energija i visoka umjetnička kvaliteta onog što smo vidjeli ispunilo me velikim optimizmom i uvjerili da Split danas ima kreativne snaga s kojima bi se moglo popuniti još jedno kazalište„.
„Split, hvala Bogu, glazbenika ima, a Neno Belan je umjetnik koji je zadužio hrvatsku glazbu s fenomenalnim hitovima i pjesmama koje su obilježile osamdesete godine“ istaknuo je redatelj Krešimir Dolenčić i nastavio: „Moram reći da zadnja dva dana imam osjećaj koji sam imao kad sam u ovom kazalištu radio svoju prvu veliku predstavu, operu Hoffmannove priče prije skoro tri desetljeća. Kasnije sam u Splitu postavljao Spli'ski akvarel, pa San ivanjske noći i mnoge druge svoje važne predstave i uvijek mi je bila čast raditi za veliki i slavni splitski HNK. Entuzijazam intendanta, glazbenog gurua Belana i cijele kreativne ekipe pobudio je u meni taj isti osjećaj lijepog i kreativnog okupljanja koji sam devedesetih kada sam ovdje počinjao raditi – i to oko mjuzikla, forme čija je produkcija vrlo složena.“
„Priču sam smjestila u osamdesete godine zato jer je to u nekom kolektivnom sjećanju neko optimistično vrijeme. Ne znači da je bilo tako ali činjenica je da dosta ljudi ima takav osjećaj prema tom razdoblju naših života. Radnja se događa u splitskom škveru gdje se radi tanker imena Bambina za grčkog brodovlasnika. Direktor i njegovi suradnici vođenje projekta povjeravaju mladom, neiskusnom i naivnom inžinjeru kako bi s njim mogli manipulirati i tako prikriti svoje malverzacije. Imamo tri ljubavne priče, klasne i ideološke sukobe, sve ono što je obilježilo te godine a nažalost dosta od toga imamo i danas. No ovaj se tekst ne bavi takvim aktivizmom. Ono što bismo željeli napraviti nije nikakva dijagnostika nego terapija. Mjuzikl ima hepiend, Bambina isplovljava, svi se problemi razriješe i ono što se u stvarnosti možda ne može dogoditi, dogodit će se u kazalištu. To treba biti jedna prava splitska predstava u kojoj ćemo iz kolektivnog sjećanja izvući neke od neizostavnih likova tadašnje gradske scene. Forma je jukebox mucical, nešto kao Mamma Mia gdje se playlista hitova ubacuje u jednu novu priču“ kazala je autorica teksta Ana Tonković Dolenčić.
Neno Belan: „Užasno sam veseo, sretan, uzbuđen i počašćen što sam dio ove ekipe. Ne radi se samo o pjesmama Đavola nego o izboru iz mog cjeloživotnog opusa. Otprilike polovica su pjesme iz osamdesetih, a ostalo kasnije skladbe. Glazbu ću izvoditi uživo osobno sa svojim bandom pojačani s članovima kazališnog orkestra. Pjesme se neće izvoditi u izvornom formatu nego u novom aranžmanu mog kolege Olje Dešića.“
Scenografkinja Dinka Jeričević izrazila je sreću što je, u godini kad bilježi 50 godina svog umjetničkog rada, ponovo u Splitu u kojem je ostvarila puno jako lijepih predstava od koje mnoge u suradnji s redateljem Dolenčićem.
„Osamdesete su obilježile naš život i ne želim se nipošto ograđivati od pojma nostalgija. Priča je nostalgična ali nije riječ o političkoj nostalgiji koja je tu nebitna. Što se tiče usporedbe s mjuziklom Mamma mia smatram da Bambina ima puno bolje poveznice između drame i hitova koje slušamo. Ana je priču osmislila oko hitova. Ovaj ćemo mjuzikl pokušati ispuniti nekim našim lijepim sjećanjima na osamdesete. Pritom, ovo neće biti generacijska predstava. Vjerujem da će privući novu, mladu generaciju koja je odrasla na bitno drugačiji način“ kazao je dramaturg Jasen Boko.
„Upravo tih osamdesetih, točnije 1983. posljednji je put HNK Split izvelo mjuzikl“ istaknula je ravnateljica Drame Jelena Bosančić. „Nadam se da neće proći novih 36 godina da nakon Bambine na našu scenu ponovo postavimo jedan mjuzikl ili da će barem Bambina biti toliki hit da će se na sceni zadržati tri desetljeća.“
„U ovaj projekt ušao sam s izuzetnim zadovoljstvom iz dva razloga. Prvi je taj što mi je u najranijem djetinjstvu jedna od tri najomiljenije kazete bila ona od Đavola, a drugi je nada kako će neke nove generacije ova predstava s takvom glazbom privući u kazalište“ tim je riječima ravnatelj Opere i dirigent mjuzikla Bambina Jure Bučević zaključio medijsku konferenciju.