Svojim stilom donekle podsjeća na tekstove Yasmine Reze, osobito na Boga masakra, predstave koja je s velikim uspjehom igrana u HNK Split, također u režiji Nenni Delmestre. Radnja ove priče smještena je u Laponiju gdje za božićne praznike jedna sestra i njena obitelj posjećuje obitelj druge sestre, veseleći se božićnim radostima i susretu njihove djece s “pravim” laponskim Djedom Božićnjakom. Problemi nastaju kada nordijski ogranak obitelji ne pristaje participirati u ovom običaju, a njihova četverogodišnja kći objasni svom petogodišnjem bratiću da Djed Božićnjak ne postoji i da dobiva poklone od svojih roditelja. Od tog trenutka nastaje eksplozija Pandorine kutije iz koje izlaze različite obiteljske tajne, ali prije svega i sukobi o kulturološkim razlikama između “uređenog” nordijskog društva i “neodgovornog i šlampavog” mediteranskog životnog stila (Katalonija u adaptaciji Nenni Delmestre postaje Dalmacija). Je li Djed Božićnjak služi samo za uvođenje djece u isprazan svijet lažnog materijalizma ili je to nevina dječja iluzija koja obogaćuje i prolongira pravo na djetinstvo? Kroz konflikt dvaju sestara i njihovih muževa (jedan Finac, drugi Dalmatinac) oko stavova o odgoju djece, ova lucidna komedija bavi se zanimljivom temom; je li isključiva racionalnost recept za “bolji svijet” ili se svijet ipak može spasiti uz pomoć malo magije i dječjih iluzija. Zaleđenu polarnu božićnu večer posvađenih sestara i njihovih muževa na kraju ipak otapa ljubav, uz pomoć magičnog događaja…