34. MD

Kathryn Woodard, pijanistički recital
Koncert

Kathryn Woodard, pijanistički recital

Bela Bartók (1881 – 1945) Šest plesova na bugarske ritmove Mirko Krstičević (r. 1948) Fragment 205Claude Debussy (1862 – 1918) iz prve knjige Prelida Voiles / Le vent dans la plaine / Les sons et les parfums tournent dans l’air du soir / Les collines d’AnacapriIvan Božičević (r. 1961) Sotto voceJ. Adams (r. 1947) China GatesFrederic Rzewski (r. 1938) Winnsboro Cotton Mill Blues

Kathryn Woodard, pijanistički recital

Bela Bartók (1881 – 1945) Šest plesova na bugarske ritmove Mirko Krstičević (r. 1948) Fragment 205Claude Debussy (1862 – 1918) iz prve knjige Prelida Voiles / Le vent dans la plaine / Les sons et les parfums tournent dans l’air du soir / Les collines d’AnacapriIvan Božičević (r. 1961) Sotto voceJ. Adams (r. 1947) China GatesFrederic Rzewski (r. 1938) Winnsboro Cotton Mill Blues

Američka pijanistica Kathryn Woodard, profesorica na teksaškom sveučilištu A & M, osmišljava i izvodi programe interkulturalne glazbene razmjene.Tako je nedavno inicirala projekt razmjene glazbenih utjecaja diljem planeta Sonic Crossroads (Zvukovna raskrižja). Kao pobornica nove glazbe, Woodard je surađivala s istaknutim skladateljima poput Karlheinza Stockhausena, Yehudia Wynera, Ge Gan-rua i Huang Ruoa. Nastupala je s prominentnim umjetnicima kao što su Paula Matthusen, Theresa Salomon, te ansambl „Brooklyn Rider”. Njezini su je nastupi vodili od Carnegie Halla i drugih ekskluzivnih pozornica širom SAD-a, sve do Kine, Koreje, Turske i Kirgistana. Na koncertu u splitskom HNK Woodard će, između ostalih, izvesti i djela dvojice splitskih suvremenih skladatelja, Fragmente 205 Mirka Krstičevića i Sotto voce Ivana Božičevića.Fragmenti 205 Mirka Krstičevića inspirirani su istoimenom pjesmom Novalisa, pjesnika čijim je opusom nadahnuto više djela ovog istaknutog domaćeg suvremenog skladatelja. Istu skladbu izveo je poznati talijanski pijanist 7. svibnja u kazalištu u Ortoni, na koncertu na čijem su repertoaru bila djela najznačajnijih svjetskih skladatelja od početka 20. stoljeća do danas.Skladba Sotto voce Ivana Božičevića, napisana 1994, a revidirana 2008, šesterostavačna je klavirska meditacija uz haiku japanskog majstora Matsuoa Bashôa (1644 – 1694). Jednostavnim glazbenim teksturama i valovitim harmonijskim kretanjem skladatelj želi progovoriti pročišćenim, no ipak duboko osjetilnim iskazom, karakterističnim za rafiniranu estetiku Dalekog Istoka.