Tadej Kenig prvi je klarinet Opere i baleta Ljubljane te profesor na Akademiji za glasbo u Ljubljani, a za otvaranje je pomno izabrao skladbe iz klasičnog i suvremenog klarinetskog repertoara. Branimir Norac predstavnik je hrvatske suvremene autorske scene, a za festival je pripremio poseban program uz jednu praizvedbu.
2.12. Otvaranje: adej Kenig (klarinet) i Ivan Bratoš (klavir)
J. Brahms: Sonata za klarinet i klavir br. 1 u f molu, op. 120/1
Allegro appassionato / Andante un poco adagio / Allegretto grazioso / Vivace
R. Schumann: Adagio i allegro za klarinet i klavir, op. 70 (arr. Kenig)
Landsam, mit innigem Ausdruck / Rasch und feuerig
Luciano Berio: Sequenza IX za klarinet solo
L. Bassi: Fantasia da concerto su motivi del "Rigoletto" di G. Verdi
3.12. New in: Tamo gdje su nekad bili ljudi, a sad su samo krijesnice
autorska večer Branimira Norca
Tamo gdje su nekad bili ljudi, a sad su samo krijesnice
Fanfare za krišku sunca
Tri meditacije za klarinet solo
Skulptura od zraka
Improvizacija (uz klarinetski ansambl srednjoškolaca i studenata)
Branimir Norac o programu:
„Slično autorskom konceptu iz 2021. pod imenom Krletka za proljeće, ovaj koncert autorskih kompozicija za solo klarinet zamišljam kao cjelovito putovanje unutrašnjim emocionalnim krajolicima u kojem se jedna kompozicija pretapa u drugu, a prethodno zapisane kompozicije isprepliću s improvizacijama. Koncertni prostor je prostor introspekcije i dijeljenja, izoliran od svega vanjskog. Moj cilj je, putem ogoljenosti i ranjivosti, slušatelja odvesti unutra, u pronalazak onog lijepog i svetog što čuči u svakom čovjeku, često začahureno pred kaosom svakodnevnog.
Klarinetu prilazim iz neke druge i nesvakidašnje točke. Uvijek sam u potrazi za novim pristupima i čitanjima instrumenta kojeg imam u rukama. Svjestan sam da način na koji se klarinet koristi ne obuhvaća sve mogućnosti instrumenta. Kad sviram klarinet, zanima me ideja višeglasja, dugih kontinuiranih fraza koje podsjećaju na sekvence u elektroničkoj glazbi. U svom najnovijem djelu pod imenom Skulptura od zraka koje ću praizvesti na koncertu u Foyeru, bavim se i drastičnim promjenama boje zvuka, a sve samo kako bih iz klarineta izvukao maksimum glazbe koje želim izraziti.“