Kupljene ulaznice za termin 8. siječnja vrijede za izvedbu 12. veljače, s ulaznicama kupljenim za izvedbu 9. može se ući na izvedbu 13. veljače a one za 10. siječnja vrijede za izvedbu 8. ožujka. Oni kojima novi termini izvedbe ne odgovaraju, zamjenu za neku drugu našu predstavu ili drugi termin iste predstave, ili povrat novca mogu zatražiti najkasnije sedam dana prije datuma zamjenske izvedbe. Povrat novca za ulaznice kupljene putem weba treba zatražiti mailom na blagajna@hnk-split.hr s kopijom web ulaznice u privitku. Povrat novca ili zamjenu ulaznica kupljenih na blagajni moguće je izvršiti na blagajni HNK Split. Povrat novca ili zamjenu ulaznica treba izvršiti najmanje sedam dana prije novog termina izvedbe.
Žalimo zbog ove promjene u repertoaru do koje je došlo zbog okolnosti na koje ne možemo utjecati. Publici zahvaljujemo na razumijevanju.