Tijekom osam festivalskih dana, do 28. travnja, publici će biti ponuđeno 11 dramskih ostvarenja nastalih prema hrvatskim dramskim tekstovima u produkciji kazalištâ iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije koja će biti predstavljena u službenoj festivalskoj konkurenciji. I ove će se godine u sklopu Festivala održati radionica dramskog pisanja i jedan okrugli stol, a bit će predstavljena recentna teatrološka izdanja, jedna poetska zbirka, po šesti put održat će se radionica dramskog pisanja, te 25. pjesnička manifestacija Ča, more, judi.
Prvonagrađena na natječaju Marin Držić za 2022. godinu je drama Žena himna Davora Špišića. Drugu nagradu ravnopravno dijele Edi Matić za dramski tekst Vulnera urbis, vulnera orbis (rane grada, rane svijeta) i Espi Tomičić za dramu Ples na broju 60, a treća nagrada dodijeljuje se Katji Grcić za dramu Druga, Hani Konsa za dramu Ostanak i Ani Maras Harmander za Nemaš samo ti ekskluzivu na patnju.
Slijedi bogat festivalski program u sklopu kojeg će u konkurenciji za nagrade Marul, nagradu publike i nagradu glavnog medijskog pokrovitelja, dnevnog lista Slobodna Dalmacija za najbolje glumačko ostvarenje.
Za festivalske će nagrade konkurirati: dramatizacija romana Sloboština Barbie suvremene književnice Maše Kolanović, u režiji Natalije Manojlović u produkciji Punctuma i Kunst Teatra iz Zagreba; novi tekst Tene Štivičić Kabaret Kaspar izvodi Drama Slovenskog narodnog gledališča iz Ljubljane u režiji Marjana Nećaka; predstava Moj sin samo malo sporije hoda prema dramskom tekstu Ivora Martinića ovoga puta stiže u režiji Ivana Plazibata i izvođenju Sarajevskog ratnog teatra SARTR; suvremeni dramatičar Tomislav Zajec autor je teksta Franz, koji je u zagrebačkom Teatru &TD režirao Rene Medvešek; Plodna voda Marine Vujčić, prvonagrađena na prošlogodišnjem natječaju Marin Držićdolazi u produkciji HNK u Zagrebu u režiji Nenni Delmestre; prema motivima Euripidove Medeje nastao je autorski projekt Romana Nikolića Na dnu oceana postoje neki svjetovi u produkciji Arterarij kazališta iz Zagreba i u Nikolićevoj režiji; drama Tene Štivičić Krijesnice u izvedbi Kazališta Marina Držića iz Dubrovnika, a u režiji Paola Tišljarića; Tako nam Bog pomogao prema motivima knjige Summa Atheologiae Borisa Dežulovića splitskog kazališta PlayDrama režirao je Hrvoje Korbar; predstavu Noć s Aleksom Hrvatskog narodnog kazališta u Mostaru prema dramskom tekstu suvremenog pisca Marka Tomaša režirao je Ivica Buljan; Gradsko kazalište Zorin dom iz Karlovca uprizorilo je tekst Semafor Petre Cicvarić, u režiji Peđe Gvozdića.
Posljednjeg je festivalskog dana, nakon dodjele nagrada, na programu predstava HNK Split U malu je uša đava prema istoimenom hit-romanu Tisje Kljaković Braić, a u režiji Marija Kovača.
U tzv. popratnom programu, van konkurencije za festivalske nagrade studenti preddiplomskog studija glume Umjetničke akademije u Splitu javno će pročitati dramu Žena himna Davora Špišića, prvonagrađenu na ovogodišnjem natječaju Marin Držić, bit će predstavljen dramski zbornik Hrvatska drama 2021, a nagrada Marin Držić bit će u fokusu okruglog stola Stanje i vidljivost hrvatskog dramskog pisma. Oscar Wilde izlazi iz zatvora ili vaša omiljena umjetnost zove se kritika naslov je knjige Nataše Govedić koja će biti predstavljena na Marulićevim danima kao i poetska zbirka Trpimira Jurkića Čekam da se razdani. Na Šolti će se održati 25. izdanje pjesničke manifestacije Ča, more, judi.
O nagradama Marul odlučivat će ocjenjivački sud u sastavu: televizijska novinarka i urednica Zrinka Turalija, glumica i redateljica Anastasija Jankovska, glumica Perica Martinović, kazališni kritičar, novinar i književnik Tomislav Čadež, te novinar i publicist Damir Šarac. Žiri čitatelja medijskog pokrovitelja, dnevnog lista Slobodna Dalmacija dodijelit će nagradu za glumačko ostvarenje a festivalska će publika glasanjem odlučiti o nagradi za njima najomiljeniju predstavu.