Prije 142 godine, 4. studenog 1876, u kazališnom su programu praizvedbe opere Nikola Šubić Zrinjski u Zagrebu po prvi put bila navedena imena plesača i koreografkinje baletnih dijelova unutar opere. Taj se događaj smatra početkom profesionalnog bavljenja baletnom umjetnošću u Hrvatskoj, a Balet HNK Split obilježava ove godine taj datum po drugi put.
Večer će započeti koreografskim uratkom baletne pedagoginje Elene Nikolajeve Tarantella u kojem će, uz tradicionalnu talijansku glazbu, plesati polaznice treće godine Baletnog studija. Slijedi nastup učenica grupe za moderni balet koje će otplesati koreografiju Septet Remusa Dimachea. Solisti i članovi ansambla splitskog Baleta izvest će Pisma za njega u koreografiji Igora Kirova, plesni komad poznat splitskoj publici iz diptiha Bernstein pleše, na skladbu možda i najznačajnijeg imena američke glazbe Leonarda Bernsteina Serenada za violinu, gudački orkestar, harfu i udaraljke Nakon Platonova simpozija. Potom će polaznice 4. i 6. godine Baletnog studija na glazbu iz filma Amelie izvesti koreografiju njihove pedagoginje Korane Bilan, nakon čega se na scenu vraćaju učenice grupe za moderni balet s izvedbom Step by Step, još jednom koreografijom Remusa Dimachea. Večer će zaključiti plesači splitskog Baleta izvedbom plesnog broja From Side to Side koreografa Igora Kirova na glazbu Balanescu kvarteta.