The Other at the Same Time / Istovremeno drugi
Balet

The Other at the Same Time / Istovremeno drugi

Nakon godina iščekivanja, ništa se nije dogodilo. Promijenila se jedino boja lišća. Sve je drugo ostalo isto. Užas svakodnevice proždirao je ljudske duše dotad neviđenom silinom. Novac je bio moćniji od bilo kojeg drugog papira, a riječi su sasvim izgubile na vrijednosti. Stoga su konačno odlučili pobjeći. Hodali su satima, danima su hodali. Bilo ih je petero. Najbolji prijatelji, odmetnici od svijeta davno lišenog ljudskosti. U džepove su strpali tek pokoju tavu, nekoliko šatora i sjekira, i nekoliko knjiga. Hodali su i hodali, zastajući samo da prespavaju u skloništima koje je stvorila Priroda. Hodali su kroz divlje i neprohodne šume, prelazili preko dubokih rijeka i nemilosrdnih jezera. S nepreciznom kartom u rukama, a srca odlučnih u namjeri da pronađu cilj koji im je neprestano izmicao. Nesigurni pred onim što ih čeka, sigurni jedino u ono što su ostavili iza sebe. Hodali su i hodali, sve dok…

The Other at the Same Time / Istovremeno drugi

Nakon godina iščekivanja, ništa se nije dogodilo. Promijenila se jedino boja lišća. Sve je drugo ostalo isto. Užas svakodnevice proždirao je ljudske duše dotad neviđenom silinom. Novac je bio moćniji od bilo kojeg drugog papira, a riječi su sasvim izgubile na vrijednosti. Stoga su konačno odlučili pobjeći. Hodali su satima, danima su hodali. Bilo ih je petero. Najbolji prijatelji, odmetnici od svijeta davno lišenog ljudskosti. U džepove su strpali tek pokoju tavu, nekoliko šatora i sjekira, i nekoliko knjiga. Hodali su i hodali, zastajući samo da prespavaju u skloništima koje je stvorila Priroda. Hodali su kroz divlje i neprohodne šume, prelazili preko dubokih rijeka i nemilosrdnih jezera. S nepreciznom kartom u rukama, a srca odlučnih u namjeri da pronađu cilj koji im je neprestano izmicao. Nesigurni pred onim što ih čeka, sigurni jedino u ono što su ostavili iza sebe. Hodali su i hodali, sve dok…

Eksperimentalni projekt Istovremeno drugi temelji se na istraživačkom sistemu kojeg je Matija Ferlin započeo u projektu Nastup, svojoj prvoj koreografiji za više plesača, a nastavio u Samicama, svojoj prvoj režiji temeljenoj na tekstualnom predlošku. Razvijajući dalje plesački sistem baziran na kreaciji tijela lišenog prethodnog plesnog znanja te nastavljajući svoj interes za istraživanje odnosa pokreta i jezika, autor u novoj koreografiji koja nastaje na granici dramskog i plesnog izričaja, želi spojiti iskustvo i znanja steknuta kroz rad na spomenutim projektima.

Istovremeno drugi je u specifičnom radnom procesu (dio kojeg se odvio u prirodi, na kampiranju na jugu Istre) okupio tri domaća plesača i dvije kanadske plesačice, uz široki tim ustaljenih suradnika. Odlazak u takvo atipično radno okruženje motiviran je željom za kreiranjem jedne malene radne zajednice koja je upućena jedino na samu sebe, s obzirom da se i sama predstava bavi pitanjem zajedništva, ispitivanjem uvjeta i kvaliteta socijalnog ponašanja određenih društvenih skupina, i to ne kroz tekstualni, već kroz fizikalni aspekt predstave. Sam materijal predstave bit će stoga djelomično generiran iz stvarnih situacija koje su se dogodile tijekom kamperskog suživota tima predstave.

Želeći istražiti narativne mogućnosti apstraktnog pokreta, lišenog deskriptivnih kvaliteta i konotativnih svojstava, u sudaru s vrlo konkretnim dramskih govorom kao nositeljem značenja, ideja je pomaknuti granice ustaljene kreacije i percepcije kazališnog događaja, kroz stvaranje tjelesnih ekspresija koje tekst neće podržati na način na koji smo naviknuli u klasičnom kazališnom izričaju.

Koncept, koreografija, režija i kostimografija Matija FerlinTekst Jasna ŽmakDizajn scene Mauricio FerlinGlazba Colin Stetson (Constellation Records)Savjetnik Goran FerčecGrafički dizajn Tina IvezićIlustracije Juan Echeverri

Claudia Fancello, Tomislav Feller, Matija Ferlin, Liz Kinoshita, Roberta MilevojČitaju: Ana Buljan, Marko Cindrić