Dolićeva vlat trave iznikla na platou Meštrovićeve splitske vile ukazuje na razlike između dvije kiparske ličnosti. Stamenost klasičnog mediteranskog leksika nasuprot lakoći organskog rasta oblika. Dostojanstvena težina bračkoga kamena i bronce kao kontrast kolorističkoj svjetlucavosti aluminijske instalacije. Ipak, u svakoj oprečnosti moguće je pronaći sukladnost. Ivana Meštrovića i Petra Dolića povezuje lakoća ostvarenja kiparske ideje u brojnim materijalima, interes za sakralnu tematiku, te posvećenost motivu portreta. Ulazeći u dijalog s prethodnikom, Dolić se suptilnim intervencijama u eksterijeru i interijeru Galerije Meštrović utiče dodirnim točkama i divergencijama umjetničkih misli i razdoblja kojima one pripadaju.
Akademski kipar Petar Dolić rođen je u Travniku 1975. godine. Od 1976. godine živio je u Gospiću gdje je završio osnovnu i srednju školu. Diplomirao je 1999. godine kiparstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, u klasi prof. Šime Vulasa, a kao izbornu nastavu pohađao je „Medaljarstvo i malu plastiku“ u klasi prof. Damira Matušića. Član je HDLU-a i ZUH-a. Do danas je izlagao na tridesetak samostalnih izložbi i četrdesetak skupnih izložbi. Autor je brojnih skulptura na javnim prostorima (Tri sunca – uvala Vela lozna, Postira; Podmornica – Zagrebački velesajam; Brod na suhom – Njemački park, kraj Boćarskog doma u Zagrebu, Spomenik poginulim braniteljima u Labinu u sklopu Mediteranskog kiparskog simpozija, Jabuka u Crnom Lugu, u sklopu Goranske kiparske radionice Lokve...). Osim navedenog, Petar Dolić je i autor Večernjakove milenijske ruže, Dekanskog lanca Veleučilišta Nikola Tesla u Gospiću. Dobitnik je brojnih nagrada (Sveučilišta u Zagrebu, I. nagrada na trijenalu hrvatskog akvarela, II. nagrada za spomenik Oluja 95...).
Kustosica: dr. sc. Barbara Vujanović, muzejska savjetnica Atelijera Meštrović