Persona
Drama

Persona

Polazeći od činjenice da riječ “persona” ne znači ništa drugo nego “lice u unaprijed zadanom scenariju”, ovaj se projekt bavi odnosom izmedju lica i zadanih okolnosti u mediju kazališta, filma i interneta (youtube). Drugim riječima, Persona istražuje pojam i konstrukciju identiteta kroz pitanja kao što su: je li identitet kreativni prostor u kojem individua izražava sebe dodavanjem i oduzimanjem hormona i organa na isti način kao što bi izrazila sebe uredjenjem svoga stana? Ili je identitet naslijedjeno “breme” uvjetovano besperspektivnom društvenom pozicijom, zadnje utočište u pustinji neostvarenosti u kojoj se osoba počinje poistovjećivati sa tlom, rasom i nacijom kojoj pripada u nedostatku drugih repera? Ili je identitet prostor repeticije u kojem individua postoji isključivo kao imitacija sebe, kao imitacija prijašnjih repeticija, serija radnji i navika bez “počinioca”?

Persona

Polazeći od činjenice da riječ “persona” ne znači ništa drugo nego “lice u unaprijed zadanom scenariju”, ovaj se projekt bavi odnosom izmedju lica i zadanih okolnosti u mediju kazališta, filma i interneta (youtube). Drugim riječima, Persona istražuje pojam i konstrukciju identiteta kroz pitanja kao što su: je li identitet kreativni prostor u kojem individua izražava sebe dodavanjem i oduzimanjem hormona i organa na isti način kao što bi izrazila sebe uredjenjem svoga stana? Ili je identitet naslijedjeno “breme” uvjetovano besperspektivnom društvenom pozicijom, zadnje utočište u pustinji neostvarenosti u kojoj se osoba počinje poistovjećivati sa tlom, rasom i nacijom kojoj pripada u nedostatku drugih repera? Ili je identitet prostor repeticije u kojem individua postoji isključivo kao imitacija sebe, kao imitacija prijašnjih repeticija, serija radnji i navika bez “počinioca”?

Nataša Lušetić je glumica, režiserka i teoretičarka. Od završetka školovanja na East 15 Acting School u Londonu i Jacques Lecoq Ecole Internationale du Théâtre u Parizu bavi se fizičkim teatrom, ‘invisible’ performansom i multimedijalnim projektima. Tokom zadnjih 15 godina surađivala je s brojnim kazališnim, vizualnim i video umjetnicima kao što su Jean-Michel Bruyère, Griftheater, Olivier Provigly i Aernout Mik. 2001 osnovala je u Amsterdamu intedisciplinarni kolektiv sub rosa koji je posvećen stvaranju multilokacijskih interaktivnih projekata za samo jednu osobu te čiji su projekti Virus, Demediocratic i Intersecting Perspectives izvođeni u Europi i Hrvatskoj. Natašin teoretski rad bavi se intermedijima i kulturološkim performativitetom. Ranije ove godine Nataša je obranila doktorsku tezu na univerzitetu u Exeteru (Engleska) gdje je zadnjih godina i predavala, kao i na univerzitetu u Portmouthu. Njezini radovi mogu se naći u publikacijama kao što su Performance Research i TDR. Nataša je također i dobitnik brojnih nagrada i stipendija, između ostalih Arts and Humanities Research Council Doctoral Grant (UK), Fulbright i Artslink (US), te nagrada Vladimir Nazor i Mediteraneo (HR). Hrvatska publika najbolje je poznaje po predstavma Dekadencija, Imago i Egomania, te filmu 100 Minuta Slave.

Ideja, režija i izvedba Nataša Lušetić

Direktor fotografije Bruno Bahunek

Montažer Vjeran Pavlinić

Kostimografkinja Nataša Mihaljčišin

Majstorica maske i frizure Marija Bingula

Obrada slike Krsto Jaram

Obrada tona Dražen Gavrilović i Livada produkcija

Producent Edvin Liverić

Asistent producenta Darko Ramljak

U ostalim ulogama:

Bojan Navojec, Miloš Žerajić, Kyra, Ivan Prusina, Edvin Liverić, Kiki