Zadatak kreiranja sustava vizualnog identiteta HNK Split temelji se na projektiranju modularnog sistema, organizacije grafičkih elemenata, koji razlikuje stalne, promjenjive i identitetske vrste informacija. U spektru svojih varijabilnih izraza na svim tiskovinama, uspostavljeni modularni sistem, mora podržavati topološku poziciju iznijetih informacija i pri tome osigurati prepoznavanje ukupnog identiteta kuće u dugom vremenskom periodu. Rješenja ne podrazumijevaju autorski pristup oblikovanja tiskovina za pojedinačno scensko djelo, već upravo suprotno, pristup ka kreiranju vizualnog identiteta institucije Hrvatskog narodnog kazališta Split.
Desetero studenata treće godine s Odsjeka za dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije u Splitu, na kolegiju Grafičko oblikovanje 5, u pandemijskim uvjetima, tijekom petnaest termina nastave, pod mentorstvom doc. art. Ljubice Marčetić - Marinović, dalo je svoj odgovor na ovaj složeni zadatak. Pred Vama su rješenja Sare Bilanković, Prospera Filipovića, Hane Malenice, Tine Ostojić, Ane Paskvali, Lucije Polić, Mije Radić, Vlatke Sabić, Ivana Vrčeka i Doroteje Vujčić.
Izložbu prati šest plakata, četvero studenata druge i treće godine, Tine Božan, Luke Cetinića, Tine Listeš i Petre Smolčić, za pojedinačno scensko djelo, nastalih pod mentorstvom pred. Nikše Vukše i izv. prof. art. Dejana Kršića.