Plesna predstava Istovremeno drugi, autorski projekt Matije Ferlina nastao u koprodukciji Istarskog narodnog kazališta – gradskog kazališta Pula, te Emanata i Cankarjevog doma iz Ljubljane, gostovat će na 61. Splitskom ljetu u Multimedijalnom kulturnom centru 28. srpnja s početkom u 21 sat. Matija Ferlin jedna od najintrigantnijih i najinovativnijih umjetničkih osobnosti suvremene hrvatske kazališne i plesne scene u ovoj se predstavi pojavljuje u višestrukoj ulozi, kao autor koncepta, koreograf, redatelj i kostimograf, te kao i izvođač. Osim njega na sceni nastupaju i: Claudia Fancello, Tomislav Feller, Liz Kinoshita i Roberta Milevoj.
Plesna predstava Istovremeno drugi, autorski projekt Matije Ferlina nastao u koprodukciji Istarskog narodnog kazališta – gradskog kazališta Pula, te Emanata i Cankarjevog doma iz Ljubljane, gostovat će na 61. Splitskom ljetu u Multimedijalnom kulturnom centru 28. srpnja s početkom u 21 sat. Matija Ferlin jedna od najintrigantnijih i najinovativnijih umjetničkih osobnosti suvremene hrvatske kazališne i plesne scene u ovoj se predstavi pojavljuje u višestrukoj ulozi, kao autor koncepta, koreograf, redatelj i kostimograf, te kao i izvođač. Osim njega na sceni nastupaju i: Claudia Fancello, Tomislav Feller, Liz Kinoshita i Roberta Milevoj.
Plesna predstava Istovremeno drugi, autorski projekt Matije Ferlina nastao u koprodukciji Istarskog narodnog kazališta – gradskog kazališta Pula, te Emanata i Cankarjevog doma iz Ljubljane, gostovat će na 61. Splitskom ljetu u Multimedijalnom kulturnom centru 28. srpnja s početkom u 21 sat. Matija Ferlin jedna od najintrigantnijih i najinovativnijih umjetničkih osobnosti suvremene hrvatske kazališne i plesne scene u ovoj se predstavi pojavljuje u višestrukoj ulozi, kao autor koncepta, koreograf, redatelj i kostimograf, te kao i izvođač. Osim njega na sceni nastupaju i: Claudia Fancello, Tomislav Feller, Liz Kinoshita i Roberta Milevoj.
Eksperimentalni projekt Istovremeno drugi temelji se na istraživačkom sistemu kojeg je Matija Ferlin započeo u projektu Nastup, svojoj prvoj koreografiji za više plesača, a nastavio u Samicama, svojoj prvoj režiji temeljenoj na tekstualnom predlošku. Razvijajući dalje plesački sistem baziran na kreaciji tijela lišenog prethodnog plesnog znanja te nastavljajući svoj interes za istraživanje odnosa pokreta i jezika, autor u novoj koreografiji koja nastaje na granici dramskog i plesnog izričaja, želi spojiti iskustvo i znanja steknuta kroz rad na spomenutim projektima.
Istovremeno drugi je u specifičnom radnom procesu (dio kojeg se odvio u prirodi, na kampiranju na jugu Istre) okupio tri domaća plesača i dvije kanadske plesačice uz široki tim ustaljenih suradnika. Odlazak u takvo atipično radno okruženje motiviran je željom za kreiranjem jedne malene radne zajednice koja je upućena jedino na samu sebe, s obzirom da se i sama predstava bavi pitanjem zajedništva, ispitivanjem uvjeta i kvaliteta socijalnog ponašanja određenih društvenih skupina, i to ne kroz tekstualni, već kroz fizikalni aspekt predstave. Sam materijal predstave stoga je djelomično generiran iz stvarnih situacija koje su se dogodile tijekom kamperskog suživota tima predstave.
Želeći istražiti narativne mogućnosti apstraktnog pokreta, lišenog deskriptivnih kvaliteta i konotativnih svojstava, u sudaru s vrlo konkretnim dramskih govorom kao nositeljem značenja, ideja predstave bila je pomaknuti granice ustaljene kreacije i percepcije kazališnog događaja, kroz stvaranje tjelesnih ekspresija koje tekst neće podržati na način na koji smo naviknuli u klasičnom kazališnom izričaju.
Osim Matije Ferlina autorski tim predstave čine autorica teksta Jasna Žmak, dizajner scene Mauricio Ferlin, glazbu potpisuje Colin Stetson (Constellation Records), a sudjelovali su i Goran Ferčec kao
savjetnik, grafička dizajnerica Tina Ivezić, te autor ilustracija Juan Echeverri.