Izvedba dramske predstave Plodna voda Marine Vujčić u ponedjeljak 24. travnja na 33. Marulićevim danima započet će u 20.30 a ne u 20h kako je prethodno bilo najavljeno. Do promjene je došlo zbog djelomičnog preklapanja termina predstave s utakmicom juniora Hajduka koji igraju finale UEFA Lige mladih. Budući da se radi o povijesnoj utakmici, borbi mladih igrača Hajduka za najveći europski naslov u njihovom uzrastu, ne želimo ljubitelje kazališta koji bi je željeli pogledati u televizijskom prijenosu, lišiti te mogućnosti.
Predstava Plodna voda Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu praizvedba je dramskog teksta Marine Vujčić, nagrađivane hrvatske spisateljice i dramatičarke. Osnovna tema prvonagrađene drame na natječaju Marin Držić za 2020. je majčinstvo. Radnja je smještena u močvarni krajolik u kojemu vlada izrazit i konstantan pritisak zaduženih za sprovođenje natalitetne politike, u distopijsku situaciju po mnogočemu sličnu novim trendovima u suvremenim društvima. Drama „vješto balansira između atmosfere napetosti i simboličkih i poetskih motiva vode kao začetka i močvare kao kraja života“, naglašeno je u obrazloženju nagrade Marin Držić. Predstavu je režirala Nenni Delmestre a uloge tumače: Jadranka Đokić, Igor Kovač, Ana Begić, Luka Dragić, Iva Jerković, Luca Anić, Ivan Colarić, Goran Grgić, Mirta Zečević, Alen Šalinović, Silvio Vovk, Filip Vidović, Jelena Otašević Babić, Tesa Litvan, Dora Lipovčan, Gloria Dubelj, Iva Šimić Šakoronja, Ivana Boban i Marin Stević
U poluilegalnoj klinici za očuvanje trudnoće, izoliranoj od ostatka svijeta susreću se osobe vrlo različitih želja i ideja o intimnu ispunjenju, sreći i smislu života. U središtu događanja su dvije žene; Nora, koja ne želi imati dijete jer smatra kako bi joj rođenje bebe poremetilo život i uvjetovalo gubitak autonomije, i Eva, kojoj život bez djeteta nema nikakva smisla pa pokušava realizirati svoju želju jednim poprilično neuobičajenim rješenjem. Treća žena, Flora, žrtva je nasilja koje nad njom provodi njezin partner, dok je četvrta zatočena sve dok ne prođe termin za nasilni prekid trudnoće. Muški likovi različito reagiraju na probleme svojih partnerica, pokušavajući ostvariti ili nametnuti svoje želje i stavove. Brz ritam i vješto balansiranje između atmosfere napetosti na rubu trilera i poetskih scena punih simbola čine ovaj tekst vrlo zanimljivim i intrigantnim.