U sklopu Dana Hrvatskog narodnog kazališta Split dodijeljene su tradicionalne Nagrade HNK Split za ukupan doprinos Kazalištu i umjetnička ostvarenja u dvije protekle kazališne sezone. Glumica Zoja Odak dobila je nagradu Ivo Tijardović za umjetnička ostvarenja i ukupan doprinos Hrvatskom narodnom kazalištu Split, inspicijentica Elza Tudor Gančević nagradu Ante Marušić Za doprinos Operi HNK Split u sezoni 2008/09. i 2009/10, glumac Ante Čedo Martinić nagradu Marko Fotez za umjetnička ostvarenja u Drami HNK Split u protekle dvije sezone, balerina Irina Čaban nagradu Ana Roje za umjetnička ostvarenja u Baletu HNK Split u istom periodu, a video-umjetnik Dan Oki dobitnik je nagrade Rudolf Bunk za najbolje umjetničko ostvarenje u oblikovanju scenskog rješenja u predstavama HNK Split u sezonama 2008/09 i 2009/10.Dan Hrvatskog narodnog kazališta Split slavi se od 2002. u spomen na 6. svibnja 1893. kada je svečano otvorena zdanje Obćinskog kazališta, današnja zgrada HNK Split. Nagrade se, u sklopu obilježavanja Dana dodjeljuju bienalno, a nose imena velikih umjetnika iz splitske kazališne povijesti. Ove se godine Dan HNK Split obilježava dan ranije, 5. svibnja, a na svečanosti u kazališnom foyeru dodijeljene su nagrade ovogodišnjim dobitnicima. Nagrade su dodijelili intendant HNK Split Milan Štrljić, predsjednik Udruge pokrovitelja HNK Split Frane Galzina, te zamjenica splitskog gradonačelnika Anđelka Visković. Udruga pokrovitelja HNK Split laureatima će dodijeliti i simboličnu novčanu nagraduO nagradama je odlučivalo Stručno povjerenstvo u sastavu: dr. sc. Joško Belamarić, povjesničar umjetnosti, Branka Brekalo, novinarka, te ravnateljice Baleta, Opere i Drame HNK Split Almira Osmanović, Maja Žarković i Dubravka Lampalov.
Povjerenstvo je svoje odluke ovako obrazložilo:Zoja Odak – nagrada Ivo Tijardović za umjetnička ostvarenja i ukupan doprinos Hrvatskom narodnom kazalištu Split
Elza Tudor Gančević - nagrada Ante Marušić za doprinos Operi HNK Split u sezoni 2008/09. i 2009/10Više od četiri desetljeća, operna i sve donedavno baletna inspicijentica Elza Tudor Gančević svim svojim srcem i znanjem osigurava nesmetani tijek predstava. Više od stotinu opernih i baletnih naslova, preko dvije tisuće predstava i koncerata odigrani su i odsvirani pod njenom paskom tijekom posljednje 43 godine u HNK Split. Svakoj izvedbi Elza Tudor Gančević bila je oslonac, tiha podrška, ponekad glasni poziv, nevidljivi duh i čvrsta ruka. Kao živuća arhiva gotovo pola stoljeća opernog i glazbenog stvaralaštva i izvođenja u Splitu, Elza Tudor Gančević upoznala je mnoge partiture i libreta do detalja na kojima joj mogu pozavidjeti mnogi glazbenici. Prva je koja dolazi na predstavu i posljednja koja odlazi, a uz redatelja i dirigenta zapravo još jedina koja do u tančina zna što se na pozornici zbiva.Uručujući nagradu Elzi Tudor Gančević, odajemo priznanje kolegici, iznimnoj poznavateljici kazališta i jednoj od malobrojnih koji zaslužuju naziv „duša teatra“. Odajemo priznanje i vrijednom zanimanju utkanom u pore kazališne umjetnosti, koje osigurava usklađen puls izvođača i osoblja tehnike tijekom predstave, omogućujući time čaroliju zvanu kazalište.
Ante Čedo Martinić - nagrada Marko Fotez za najbolje umjetničko ostvarenje u Drami Hrvatskog narodnog kazališta Split, u sezoni 2008/09. i 2009/10.
Irina Čaban - nagrada Ana Roje za umjetnička ostvarenja u Baletu HNK Split u sezoni 2008/09. i 2009/10
Dan Oki - nagrada Rudolf Bunk za najbolje umjetničko ostvarenje u oblikovanju scenskog rješenja u predstavama HNK Split u sezonama 2008/09 i 2009/10.Unutar najviše razine vizualnoga jezika kojim u nebrojenim registrima progovara likovnost predstave Hamlet Williama Shakespearea u režiji Aleksandra Ogarjova i scenografiji Vere Martinove, segment videa - čiji je potpisnik umjetnik i profesor Dan Oki – daje onaj najdublji, najsnažniji i najtrajniji emocionalni pečat. Riječ je o video radu koji dodiruje dvije najosjetljivije i najosjećajnije točke velike Shakespeareove tragedije. Tanane strune Hamletova djetinjstva, vlastita ali i proslijeđena memorija prožeta sentimentom sreće – koji teži ka apsolutnoj idealizaciji prošlosti - emocionalnost je na kojoj redatelj Aleksandar Ogarjov ustvari i gradi cjelokupan koncept predstave. Iz krajnosti u kojoj je Hamlet sretno dijete mlade Gertrude i savršenoga oca Kralja - video umjetnik Dan Oki vodi nas u emocionalno najtežu točku ove elizabetinske tragedije – do Ofelijina samoubojstva. Dramaturški usavršen unutar svih vizualnih elemenata predstave (scene, kostima i svjetla), video Dana Okija u blistavom je dijalogu i sa svim ostalim segmentima, kao i sa cjelinom splitskoga Hamleta. Nagradu nazvanu po imenu velikoga njemačkog i hrvatskog slikara, borca protiv svakog totalitarizma i represije Rudolfa Bunka, koji je dva desetljeća scenski oblikovao predstave na pozornici splitskoga Hrvatskoga narodnog kazališta te ostavio izvanredan, upečatljiv kreativan trag u kazališnoj likovnoj umjetnosti – dobiva umjetnik i profesor Dan Oki.